Billig Mac, -her er et tip:
Fra : Marc Elveberg

Dato : 28-07-05 16:57

Er du på udkig efter en ny mac, så er her et lille et lille tip:

Ring til Apple Store på 80240835 og bestil din computer!

Alle studerende kan få 6% rabat (vidste ud det?). Men ikke nok med
det, jeg fik faktisk 10,8% rabat på min Mac mini, og så blev den sendt
efter 4 dage. (Samme Mac bestilt hos Fona, ville tage over 5 uger).

Al bestilling foregår på engelsk, og man skal have oplysninger om Visa
kort parart ved en bestilling.

Har du et godt tip om nogle fornuftige priser, så kom endelig med
dem...

Marc

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 28-07-05 20:57

Marc Elveberg <marce@mailme.dk> wrote:

> [...]
> det, jeg fik faktisk 10,8% rabat på min Mac mini, og så blev den sendt
> efter 4 dage. (Samme Mac bestilt hos Fona, ville tage over 5 uger).

Hvordan fik du de ekstra procenter? Bad du om det eller var det bare en
almindelighed?

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Marc Elveberg

Dato : 29-07-05 05:30

>Hvordan fik du de ekstra procenter?
>Bad du om det eller var det bare en
>almindelighed?
>
>--
>Mvh Nicolai Brandt

Jeg bad faktisk ikke engang om ekstra rabat, i første omgang ville
jeg bare have en Mac hurtigere end dem de kunne skaffe i
butikkerne. Men da de samtidig tilbød ekstra rabat, så siger man
jo ikke nej! Min hustru er godt nok studerende, men det det skulle
jeg ikke dokumentere. Standard er så 6% rabat, men sælgeren tilbød
mig uden videre 10,8& ... Hvis man ikke har nogle studerende i
huset, så gives der også rabat, men måske ikke i samme størrelses
orden

Marc

Fra : Michael Holm

Dato : 29-07-05 08:06

> [...]
> mig uden videre 10,8& ... Hvis man ikke har nogle studerende i
> huset, så gives der også rabat, men måske ikke i samme størrelses

mon ikke det er fordi det er den "gamle" model i har fået ?

--
Michael Holm
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Marc Elveberg

Dato : 29-07-05 14:11

>mon ikke det er fordi det er den "gamle" model i har fået ?
>
>--
>Michael Holm

Både og...

Først bestilte jeg den "gamle model" og fik 10,8%. Men da jeg så
at der var kommet en ny model, afbestilte jeg den "gamle model" og
bestilte den "nye model". Som andre skriver er der ikke den store
forskel, men jeg fik stadig 10,8% rabat

Marc

Fra : Mikkel Haugstrup

Dato : 29-07-05 01:22

"Marc Elveberg" <marce@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kort parart ved en bestilling.
>
> Har du et godt tip om nogle fornuftige priser, så kom endelig med

Den nye model? Ikke at der vist er den store forskel...

http://www.apple.com/dk/macmini/

/mikkel