åbning af side i maksimeret vindue
Fra : Xylofonius

Dato : 04-06-01 22:25

Hejsa.
Jeg vil gerne have, at når man trykker på et link, så vil siden som der
linkes til åbnes i et nyt vindue som er maksimeret (ikke full-screen).
Instruksen skal stå i forbindelse med linket (altså ikke i koden til den
side som åbnes).
Det skulle gerne være ren html. Helst ikke javascript.

måske noget i stil med:

På forhånd tak
Andreas Kryger Jensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-06-01 22:22

"Xylofonius" <andreas_emil_kry@hotmail.com> wrote in message
> Jeg vil gerne have, at når man trykker på et link, så vil siden som der
> linkes til åbnes i et nyt vindue som er maksimeret (ikke full-screen).
> Det skulle gerne være ren html. Helst ikke javascript.

Kan ikke lade sig gøre uden Javascript.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Xylofonius

Dato : 04-06-01 23:53

> Kan ikke lade sig gøre uden Javascript.
Hvad så hvis det skal være med Javascript?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-06-01 23:49

> Hvad så hvis det skal være med Javascript?

Med en:
<BODY onload="window.moveTo(0, 0),window.resizeTo(
screen.availWidth,screen.availHeight)">
i vinduet der åbnes.

Men brug det med omtanke, det er ganske simpelt "a pain in the ass" jeg skal
nok selv bestemme hvis mit vindue skal gøres større.

Fra : Xylofonius

Dato : 05-06-01 13:57

> Med en:
> <BODY onload="window.moveTo(0, 0),window.resizeTo(
> screen.availWidth,screen.availHeight)">
> i vinduet der åbnes.
Skal det stå i den fil som der linkes til? Det må det ikke, da det ikke er
en html-fil der skal åbnes. Det /skal/ stå i forbindelse med linket.

> Men brug det med omtanke, det er ganske simpelt "a pain in the ass" jeg
skal
> nok selv bestemme hvis mit vindue skal gøres større.
Det skal jeg nok.