kim larsen fortolkning ?
Fra : JytteJ

Dato : 28-07-05 11:08

Kan det ikke passe at KL har lavet en rost cd, med nogle danske vise/sange,
som er ret rost ?
Og hvad er titlen på cd´en ?

Hvilket sted er det bedst at købe cd´er ?

Venlig hilsen
Jytte Jensen

Fra : Søren Holm

Dato : 28-07-05 13:50

Mon ikke det er "Sange fra glemmebogen" du tænker på ??

Den kan købes (og lyttes til) her:
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=58995

mvh.

Søren

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-07-05 19:01

JytteJ <missmerkur@esenet.dk> wrote:
> Kan det ikke passe at KL har lavet en rost cd, med nogle danske vise/sange,

Det kunne fx osse være hans første - Værsgo'
http://snipurl.com/gkdq
--
Steen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : JytteJ

Dato : 29-07-05 11:07

"Steen Jensen" <iSteen@litespam.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne fx osse være hans første - Værsgo'
> http://snipurl.com/gkdq
> --
> Steen
>
> http://isteen.smartlog.dk

Hej Søren og Steen.
"Værsko" er det ihvertfald ikke, men jeg bilder mig ind at den skulle være
ret ny ?! Fra 2004 og det er cd´en "fra glemmebogen" jo ikke.
Men okay - jeg tager sikkert fejl. Tak for jeres hjælp.

VH.
JytteJ

Fra : JytteJ

Dato : 29-07-05 11:15

> [...]
> vise/sange, som er ret rost ?
> Og hvad er titlen på cd´en ?
>
> Hvilket sted er det bedst at købe cd´er ?

Jeg tror faktisk det er cd´en "Glemmebogen Jul & Nytår" jeg mener. Den er
fra 2004.

JytteJ