Burger King bag punk metal-band
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-07-05 09:46

www.coqroq.com

Jeg finder det ganske underholdende.
De bærer kyllingemasker (forhåbentlig for at gøre nar af SlipKnot, men de
ser faktisk latterligt "seje" ud :D)
Deres lyrik handler i bund og grund om kyllingevinger og pomfritter.
Jeg synes det er meget sjovt.

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-07-05 02:09

Søren Kjeldsen wrote:

> www.coqroq.com
>
> Jeg finder det ganske underholdende.

Marketing 101

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-07-05 10:47

> Marketing 101

Du mener at jeg bryder en eller anden regel ved dette?
Så jeg måtte foreksempel heller ikke anbefale et album, hvis jeg havde lyst
til det?
Her anbefaler jeg ikke engang bandet, jeg synes det var et pudsigt påfund,
som jeg gerne ville dele med gruppen og det kan jeg ikke, fordi at jeg
samtidig reklamerer for BurgerKing?
Jeg kunne muligvis forstå det, hvis jeg bare havde givet linket, men jeg
uddybede i min tråd hvad det handlede om, så folk kunne jo bare lade være
med at klikke på linket.

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-07-05 13:48

Søren Kjeldsen wrote:

> Du mener at jeg bryder en eller anden regel ved dette?

Nej - jeg er ikke ude efter dig.

Jeg mente blot at bandet er født hos Burger Kings marketing afdeling og
ikke bare "et sjovt påfund".

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-07-05 20:10

> Nej - jeg er ikke ude efter dig.
>
> Jeg mente blot at bandet er født hos Burger Kings marketing afdeling og
> ikke bare "et sjovt påfund".

OK... Jeg misforstod dig så bare lige, det må du undskylde.