Red Planet eller Croutching Tiger Hidden D~
Fra : Jesper Winding

Dato : 04-06-01 22:00

Er der nogen der har set disse to - og vil komme med et bud på hvor pengene
er bedst givet ud.

-=JESPER=-

Fra : Zeki

Dato : 04-06-01 23:04

> Er der nogen der har set disse to - og vil komme med et bud på hvor
pengene
> er bedst givet ud.

Ingen af stederne.

Zeki

Fra : Ole Alm

Dato : 04-06-01 23:37

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> wrote in message news:zLTS6.1930$R84.432556@news010.worldonline.dk...
> pengene
>
> Ingen af stederne.
>
> Zeki

Tjaa, dit svar er vel lige så godt som alle andres når man ikke kender manden. Personligt ville jeg
vælge CTHD, men det kan man jo ikke bruge til noget.

mvh Ole

Fra : Deaster

Dato : 14-06-01 11:01

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> skrev i en meddelelse
> pengene

Jeg har begge film, og hvis jeg skulle vælge blev det helt sikkert CTHD, men
RP syntes jeg var en meget positiv overrraskelse.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er paranoid og bange kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 05-06-01 08:37

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> wrote in message
> Er der nogen der har set disse to - og vil komme med et bud på hvor
pengene
> er bedst givet ud.

Jeg har ikke set Red Planet, men hørt at det er noget affald. Jeg har dog
set Crouching Tiger og synes den er rigtig fed! Køb den!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-06-01 00:19

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> skrev:

>Jeg har ikke set Red Planet, men hørt at det er noget affald. Jeg har dog
>set Crouching Tiger og synes den er rigtig fed! Køb den!

Enig. Men Red Planet er efter min mening betydelig bedre end sit
rygte. Langt bedre end makværket Mission to Mars.

Niels Søndergaard

Fra : Kim Fredtoft

Dato : 05-06-01 08:45

Hej Jesper

Jeg selv og mine tre indbudte lidelsesfæller var i hvert fald fælt skuffede
over Red Planet. Den vil jeg ikke anbefale til nogen. Af en eller anden
grund var den bare ikke engagerende, og vi sad og ventede på at den ville gå
igang, eller at der skulle ske et eller andet spændende.

Har endnu ikke set CTHD, men det var den jeg ville sætte mine penge på, hvis
valget var mellem de to.

Mvh
Kim

Fra : Poul E Møller

Dato : 06-06-01 10:26

Er du til kinesisk kultur så er cthd sikkert et meget godt valg men jeg
ville holde mig langt fra begge film
Hilsen Poul E M

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 06-06-01 15:48

Jesper Winding <jesperw@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fgsul$s8f$4@news.inet.tele.dk...
> Er der nogen der har set disse to - og vil komme med et bud på hvor
pengene
> er bedst givet ud.
>
> -=JESPER=-

Crouching tiger, hidden dragon, er en af de bedste film i år. PERIOD !

Hvad andre siger om den, betyder ikke noget. De mangler bare lidt god
filmsmag. Sådan er det bare.

Thomas

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 06-06-01 18:25

> Er der nogen der har set disse to - og vil komme med et bud på hvor
pengene

Jeg har ikke set RP, men ved at CTHD er en rigtig god film.

VH Mikkel

Fra : kcm

Dato : 07-06-01 20:13

Red planet har nogle temmelig fede effekter, men handlingen er ikke
imponerende.

CTHD : Jeg slukkede efter en time. Den var da for kedelig (og den overdrevne
kampteknik var da nærmest til grin)

--

take care

kcm

ICQ# : 18823858

Be a human being - Not a human doing!

Fra : Christian Iversen

Dato : 07-06-01 22:42

> CTHD : Jeg slukkede efter en time. Den var da for kedelig (og den
overdrevne
> kampteknik var da nærmest til grin)

Hvad mener du med overdrevet? Det er jo meningen at de kan flyve!

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]

Fra : John Hinge

Dato : 08-06-01 08:29

Christian Iversen wrote:

> overdrevne
>
> Hvad mener du med overdrevet? Det er jo meningen at de kan flyve!

Jeg synes at en af fællesnævnerne i mange af de negative anmeldelser
jeg har set af CTHD er at anmelderen ikke har forstået at filmen
foregår i en slags fantasy verden, hvor det ikke er spor urimeligt at
folk laver den slags storslåede ballet-flyve-fu :)
Jeg har (endnu) ikke selv set filmen, men jeg er nød til at spørge så
Er det virkeligt så svært at finde ud af ?
Altså det at filmen ikke foregår i en fin lille park uden for Peking ?
Men snarere foregår 'in a fairytale land a long long time ago..' =

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Christian Iversen

Dato : 08-06-01 14:08

> [...]
> Altså det at filmen ikke foregår i en fin lille park uden for Peking ?
> Men snarere foregår 'in a fairytale land a long long time ago..' =

Præcis! Det er faktisk en ret flot film!

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]

Fra : kcm

Dato : 08-06-01 17:14

[snip]
> Præcis! Det er faktisk en ret flot film!

Jeg gentager : JEG synes det virker latterligt.

Fra : Christian Iversen

Dato : 09-06-01 18:29

> [snip]
>
> Jeg gentager : JEG synes det virker latterligt.

Fair nok!

Men du HAR vel korrigeret for at de KAN flyve?...

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]

Fra : Modesty

Dato : 10-06-01 19:18

Snip a lot

> Fair nok!
>
> Men du HAR vel korrigeret for at de KAN flyve?...

Så nu lykkedes det endeligt at få set CTHD, her midt i eksamenslæsning,
til trods for at jeg købte den en uge før den officielt kom på gaden.
Jeg vil da indrømme at jeg i starten af snorespringene, trak en smule på
smilebåndet, men blev faktisk fascineret af den måde effekten bliver
brugt. Og så er det stærkt spil og flotte kampscener, så alt i alt er
den da ikke såååå slem. Jeg glæder mig da til at se den igen, og se
features, som jeg ikke helt har tid til at se for tiden.
Venlig hilsen
Maria
--
"There is a difference between knowing the path and walking the path."
Morpheus (Lawrence Fishburne III), The Matrix, 1999

Fra : Christian Iversen

Dato : 10-06-01 22:07

> [...]
> den da ikke såååå slem. Jeg glæder mig da til at se den igen, og se
> features, som jeg ikke helt har tid til at se for tiden.

Det var jo ikke helt slemt! =)

> "There is a difference between knowing the path and walking the path."
> Morpheus (Lawrence Fishburne III), The Matrix, 1999

"It's the question, Neo, it's the question that drives us"
"What is The Matrix?"
"The Matrix is everywhere, it's all around us"

og så den gode :

"Unfortunately, no one can be.. /told/ what The Matrix is. You have to see
it for yourself!"

Regards, Christian Iversen
Flawless.Dk: [http://domains.flawless.dk]