Hvem sagde Nicholson ?
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 28-07-05 01:24

Indenfor de sidste par dage læste jeg et indlæg, hvor een eller anden
kom med en bemærknikng om at Jack Nicholson 'også' spillede fænemonalt i
filmen "...", hvor han er - måske lærer, måske psykolog, noget i den
retning, for nogle
åh ja, hvad var det de var - adfærdsvanskelige på een eller anden måde.
Beklager, jeg kan ikke huske ret meget af det, men det lød som en film,
hvor Nicholsen rigtig folder sig ud med sin hylende morsomme mimik.

Kan nogen hjælpe mig med at finde indlægget, som vel var skrevet
indenfor de sidste 5-6 dage? Please.

Ruth

Fra : the LU

Dato : 28-07-05 02:59

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor Nicholsen rigtig folder sig ud med sin hylende morsomme mimik.
>
> Kan nogen hjælpe mig med at finde indlægget, som vel var skrevet

Det var i tråden "Nævnt din top 10 over..."
http://groups.google.dk/group/dk.kultur.film/browse_thread/thread/57b69b5773c8d667/65ae9bcfd1178f67?q=anger+management&rnum=5#65ae9bcfd1178f67
eller
http://kortlink.dk/x4b

Filmen der omtales er "Anger Management".

/Toby

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 29-07-05 21:11

"the LU" skrev i en meddelelse

> [...]
> eller
> http://kortlink.dk/x4b
>
> Filmen der omtales er "Anger Management".

Du skal have mange tak for de forskellige oplysninger. Så fik jeg også
det med om Téa Leoni sammenlignet med Bettina Heltberg. ! ! ! Og
de ord, som gjorde mig nysgerrig vedr. filmen med Nicholson, at han
spiller en bindegal vredesterapeut.

Selvom jeg nok skal lede efter filmene "Spanglish" og "Anger Management"
på engelsk, ville jeg lige høre om nogen kan sige, hvad de hedder på
dansk, hvis de lige dukker op i et tv-program.

Ruth

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-07-05 21:30

On Fri, 29 Jul 2005 22:11:06 +0200, "Ruth Nielsen"
<cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>på engelsk, ville jeg lige høre om nogen kan sige, hvad de hedder på
>dansk, hvis de lige dukker op i et tv-program.

De hedder det samme på dansk. Anger Management er ude på dvd. Det tror
jeg ikke, Spanglish er (endnu).

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 29-07-05 22:40

Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote:

> De hedder det samme på dansk. Anger Management er ude på dvd. Det tror
> jeg ikke, Spanglish er (endnu).
>
> mvh
> Niels Søndergaard

Spanglish hedder Næsten Helt Perfekt på dansk. Jeg kigge lige på dvdoo
og der står den kommer 10. august.
(http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=15759)

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 29-07-05 22:47

"Niels Søndergaard" skrev i en meddelelse
"Ruth Nielsen" wrote:

Og

Management"

> De hedder det samme på dansk. Anger Management er ude på dvd. Det tror
> jeg ikke, Spanglish er (endnu).

Ih - gode oplysninger. Mange tak.

Ruth