Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en super tele zoom
Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-07-05 01:31

Den ser bare ud til at lave gode billeder - hvis nogen
sku ha brug for en handy og billig super tele zoom.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=31032
http://www.photo.net/equipment/tamron/200_500_Di/

Fra : Jakob

Dato : 28-07-05 10:57

In article <cHVFe.62526$Fe7.201332@news000.worldonline.dk>, ma22x3
@hotmail.com says...
> Den ser bare ud til at lave gode billeder - hvis nogen
> sku ha brug for en handy og billig super tele zoom.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=31032
> http://www.photo.net/equipment/tamron/200_500_Di/

Tak for det link, den ser jo interessant ud.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Erik W.

Dato : 28-07-05 11:52

> Den ser bare ud til at lave gode billeder - hvis nogen
> sku ha brug for en handy og billig super tele zoom.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=31032
> http://www.photo.net/equipment/tamron/200_500_Di/

Tror du at den er bedre end Bigmaen?
http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=17256

Den har jeg selv haft og var vældigt glad for den. (har nu en EF 100-400 USM
IS). Bigmaen har den fordel at den kan blive siddende på kanmeraet hele
tiden fordi den kan bruges til alt fra portrætter til fuglefotos.

Mvh Erik

Fra :

Dato : 28-07-05 20:11

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> IS). Bigmaen har den fordel at den kan blive siddende på kanmeraet hele
> tiden fordi den kan bruges til alt fra portrætter til fuglefotos.

Hej Erik
Hvorfor skiftede du fra Bigma til 100-400L
Hilsen Henrik

Fra : Erik W.

Dato : 28-07-05 22:53

"HØ" skrev i news:42e92db1$0$49563$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej Erik
> Hvorfor skiftede du fra Bigma til 100-400L

Det gjorde jeg ikke. Jeg skiftede fra Bigma til en stor fast tele EX 500mm
f:4.5 HSM Jeg fandt ud af at jeg aldrig brugte den, fordi den var for tung
og for ufleksibel til foreksempel at have med på flyvepladen eller på en
gåtur. Så solgte jeg den store tele igen og købte en 100-400mm istedet. Den
er jeg rigtigt glad for, - den er lettere både i vægt og i brug end Bigmaen
pga. den lidt større blænde og IS. Men jeg vil stadig anbefale Bigmaen til
enhver tid, - den giver rigtigt meget optik for pengene.

Mvh Erik