Er 6610i en dårlig telefon?
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 22:36

Hej gruppe,

Jeg overvejer pt. at købe en Nokia 6610i, både pga designet, men også fordi
feature listen passer med mine behov. Jeg har dog læst flere steder at dette
ikke er en ret god telefon - primært fordi displayet skulle være ret ringe.

Er der nogle der kan kommentere om 6610i er pengene værd, og eventuelt give
links til anmeldelser?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 28-07-05 06:52

> Er der nogle der kan kommentere om 6610i er pengene værd, og eventuelt
> give
> links til anmeldelser?

Set i forhold til prisen er det en "ok" telefon. Den er absolut ikke i
topklassen, men jeg kender mange der har den, og som er glade for den.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 28-07-05 22:27

"<-= KG =->" <NOSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringe.
>
> Er der nogle der kan kommentere om 6610i er pengene værd, og eventuelt

Nok ikke verdens bedste, men bestemt heller ikke den ringeste.

Her er lige et lille link til en anmeldelse af den:
http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1370

/Ole

Fra : Henrik Andreasen

Dato : 28-07-05 23:31

"<-= KG =->" <NOSPAM> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer pt. at købe en Nokia 6610i, både pga designet, men også
> fordi
> feature listen passer med mine behov.

Som andre også har nævnt, er det ikke en toppen af toppen telefon, men til
opkald, modtagelse af opkald og SMSer, så er den OK.

> Jeg har dog læst flere steder at dette
> ikke er en ret god telefon - primært fordi displayet skulle være ret
> ringe.

Syntes ikke displayet er dårligt, men hvad der er godt eller dårlig, er jo
lige som meget en smags sag som det er alt andet.

--

Henrik

Fra : NFL

Dato : 29-07-05 14:36

> [...]
> ringe.
>
> Er der nogle der kan kommentere om 6610i er pengene værd, og eventuelt

Jeg har haft en 6610i, inden jeg fik min 6230i og det var en hel fin
telefon. Displayets kvalitet svarer til hvad det skal kunne, altså at man
får hvad man betaler for. Displayet er bedre end min 3510i og dårligere end
min 6230i. Designet er pænt og den er let, så hvis funktionerne passer til
dit behov, så er det en ganske god telefon og bestemt pengene værd. Kameraet
tager bedre billeder end displayet kan vise, men hvis billeder er behovet,
så er det alligevel ikke den bedste tlf.

Nicolai