www.bangcd
Fra : zcully

Dato : 27-07-05 19:14

Jeg fandt lige denne side. http://www.bangcd.com/
Det ser jo ret billigt ud. Men er der nogen der har erfaringer med dem?
gode/dårlige??

/Zcully

Fra : Bistroist

Dato : 27-07-05 20:44

zcully wrote:
> Jeg fandt lige denne side. http://www.bangcd.com/
> Det ser jo ret billigt ud. Men er der nogen der har erfaringer med dem?
> gode/dårlige??
>
> /Zcully

Jeg ville være noget loren ved at handle hos dem. Priserne ser da
tiltalende ud (måske lidt for tiltalende...), men når den eneste fysiske
kontakt-adresse er en postboks i Singapore, bliver jeg automatisk noget
skeptisk overfor foretagendet.
En hurtig googling tyder på at de muligvis har været indblandet i noget
spamming en overgang, men ellers ingen klager af betydning. Nogle vil
dog måske mene at alene det, at firmaet (muligvis) har hjemme i
Singapore, er med til at udelukke det, da den tekniske kvalitet af
laserskiver på de kanter har ry for at være væsentligt lavere end herhjemme.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 27-07-05 21:13

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev:

> Jeg fandt lige denne side. http://www.bangcd.com/
> Det ser jo ret billigt ud. Men er der nogen der har erfaringer med
> dem? gode/dårlige??

De sender spam. Det er ikke mere end nogle få dage siden jeg modtog en
spammail fra dem.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-08-05 20:58

Morten Bjergstrøm skrev:
> [...]

Jeg bestilte en cd fra dem i onsdags. Den ankom i dag uden problemer.
Den er sendt fra Singapore. Det er muligt, man skal passe på told, men
så længe prisen på hver cd er lav, er det vist ikke noget problem på
grund af bagatelgrænsen. Og man skal selvfølgelig være tilfreds med,
at cd'erne stammer fra Asien, og være opmærksom på, at der kan være
tale om andre udgaver end dem, man finder i danske butikker.

> De sender spam. Det er ikke mere end nogle få dage siden jeg modtog
> en spammail fra dem.

Er du registreret hos CD-WOW? Jeg har på fornemmelsen, at de har noget
med hinanden at gøre. Jeg fik en tilsvarende mail.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 03-08-05 13:51

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev:

> Er du registreret hos CD-WOW?

Jep.

> Jeg har på fornemmelsen, at de har
> noget med hinanden at gøre. Jeg fik en tilsvarende mail.

Ja der er en del rygter i den retning kan jeg se - måske salg af email-
adresser. Jeg håber bestemt ikke, at CD-WOW har gjort det.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-08-05 10:31

Morten Bjergstrøm skrev:
> Ja der er en del rygter i den retning kan jeg se - måske salg af
> email- adresser. Jeg håber bestemt ikke, at CD-WOW har gjort det.

Der er en del ligheder mellem de to firmaer, blandt andet udformningen
af deres hjemmesider, deres betalingssystem og indpakning. Det er
måske blot de samme folk, der står bag.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk