CS boots hvor ?
Fra : Highlander

Dato : 27-07-05 18:48

Hej

Junior vil gerne "træne" cs off line - hvordan går han det ?

Jeg har hørt "rygter" om at han han dl "boots" til cs - men kan I anbefale
nogle ?

det jeg faktisk mangler er nogle links med evt. bmrk....

highlander

De mænd, der kommer bedst ud af det med kvinder, er de samme, som ved,
hvordan man klarer sig uden dem.....

Fra : BuFFerz

Dato : 27-07-05 19:00

hvis der er den gamle 1.6 kan jeg ikke hjælpe

Men hvis det er den nyrere cs zondition zero er de indbygget under

Det samme gælder cs source

Hvilken version er jeres cs ?

//Buffer

Fra : Jasp

Dato : 28-07-05 07:06

Hvorfor bruger I ikke de bots der er? I Condition Zero kan man selv vælge
antal bots og sværhedsgrad. Min søn på 10 år spiller mod dem, og det er han
mægtig glad for.

Jasp

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 28-07-05 07:22

Highlander wrote:
> [...]
> nogle ?
>
> det jeg faktisk mangler er nogle links med evt. bmrk....

Nu antager jeg at det er CS 1.6 du taler om, da der i de senere
versioner er indbygget bots.
Til CS 1.6 kan du f.eks. bruge:

http://podbot.nuclearbox.com/

Podbot -som er en ganske udmærket bot, dog skal du, hvis du downloader
nye maps, sørge for at finde waypoint-filer til pågældende maps, da
podbot ikke er "intelligent" på samme måde som CS-Source bots'ene, så de
skal have at vide på forhånd, hvor de kan bevæge sig henne (vha.
waypoint-filerne)

Direkte til download: http://www.tnib.de/podbot/
Waypoints: http://podbot.nuclearbox.com/downloads.shtml

Der findes svjv. andre end podbot, jeg kender dem bare ikke -men prøv at
søge på CS BOT på google -det skulle gerne give et par resultater.

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 28-07-05 08:15

Uncle Evil@home wrote:
> [...]
> podbot ikke er "intelligent" på samme måde som CS-Source bots'ene, så de
> skal have at vide på forhånd, hvor de kan bevæge sig henne (vha.

CZ og CSS bots skal faktisk også bruge en fil (.nav) til at navigere
rundt på et map, så så inteligente er de nu heller ikke igen, dog kan CZ
og CSS bots selv analysere et map men aldrig det helt perfekte resultat
der kommer ud af det, der er det bedst at fintune det selv på samme måde
som man kender fra de ældre bots som eks podbot. Et eks. på de ikke er
så intelligente igen er at de ikke kan analyser maps så som cs_ og
de_rats og mice maps de render rundt i spawn heletiden render ind i
væggen etc.

Anyway her er endnu et link til cs 1.6 bots der er nok link til de
første 10 bots samt tilhørende forum til all botsene hvis man har ?

Her er linket: http://www.bots-united.com/

Hygge

AngelFire