transport a bil fra Englan
Fra : Jan

Dato : 27-07-05 18:46

Hej jeg er ved at købe en bil i England som ikke kan køre.

Er der nogen som ved hvordan man får den transporteret hjem billigst.

Mvh Jan

Fra : Mogens

Dato : 27-07-05 18:52

On Wed, 27 Jul 2005 19:45:59 +0200, "Jan" <linda.jan@home2.gvdnet.dk>
wrote:

>Hej jeg er ved at købe en bil i England som ikke kan køre.
>Er der nogen som ved hvordan man får den transporteret hjem billigst.

Tager flyveren til England (koster INTET) og kører den hjem.
Sådan gør man ofte i klubben (Jaguar)

Mvh Mogens...

Fra : Kim Poulsen

Dato : 27-07-05 19:28

> Tager flyveren til England (koster INTET) og kører den hjem.

hehe hvordan kører man en bil hjem der ikke kan køre?

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Mogens

Dato : 27-07-05 19:55

On Wed, 27 Jul 2005 20:27:44 +0200, "Kim Poulsen" <klp@vejen-net.dk>
wrote:

>hehe hvordan kører man en bil hjem der ikke kan køre?

Jep - en komplet tåbelig kommentar af mig.

Mvh Mogens...

Fra : Thomas

Dato : 27-07-05 19:55

> hehe hvordan kører man en bil hjem der ikke kan køre?

Tager en co-driver med der kan skubbe bag på... sådan gør man ofte i klubben
(Jaguar) ;)

--
Mvh/TK

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-07-05 20:34

Mogens wrote:

> Tager flyveren til England (koster INTET) *og kører den hjem*.
> Sådan gør man ofte i klubben (Jaguar)

UPS. Det var vist en svipser.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,