Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
shots
Fra : w.m

Dato : 27-07-05 17:04

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-07-05 18:49

"w.m" <rasenna@everyday.com> wrote in message
news:748456b4.0507270804.161e8204@posting.google.com...
> http://www.waltmesk.com/images/portfolio/lucca/shotsinlucca.htm
>
> http://www.waltmesk.com

Man kan da vist også fotografere alt for skråt. Det bliver hetl træls at se
på i sær når der er mennesker med. Det eneste jeg kan lide er den med korset
i S/H og så den der hedder "peace" men cyklen på, resten er dårligt syntes
jeg.

Mvh
Simon

Fra : Michael Birkmose

Dato : 27-07-05 20:36

> [...]
> korset i S/H og så den der hedder "peace" men cyklen på, resten er dårligt

Jeg er enig med Simon i at tingene måske er lidt for skrå :) Men det er vel
smag og behag. Jeg synes at det er nogle kreative billeder.

Jeg kan rigtigt godt lide stemningen i billederne pga farverne og
kontrasten. Kan man lokke dig til at dele dine post-processerings detaljer?

Mvh
Michael

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-07-05 20:43

"Michael Birkmose" <michael@gisp.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan rigtigt godt lide stemningen i billederne pga farverne og
> kontrasten. Kan man lokke dig til at dele dine post-processerings
> detaljer?

Jeg tror du skal have gang i din italienske ordbog. Walt er italiener

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Max

Dato : 27-07-05 21:49

Hej

> Jeg tror du skal have gang i din italienske ordbog. Walt er italiener

Det her er da en dansk gruppe, så det må så absolut
være Walt der skal have gang i ordbogen :)

Mvh Max

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-07-05 17:26

)