Lakforsegling / voks - hvad skal jeg bruge~
Fra : Thomas Szücs

Dato : 27-07-05 14:09

Hej

Begge ting står side om side på hylderne i mange butikker, men hvad er
bedst?

Jeg har lige brugt noget lakrens på bagklappen på min bil hvor der var nogle
pletter (oxidering). Det ser nu rigtig godt ud, men der skal vel noget
beskyttelse på nu. Hvad bør jeg bruge på nævnte sted?

Og mere generelt - hvad bør man bruge på resten af bilen?

MVH
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 27-07-05 17:13

On Wed, 27 Jul 2005 15:08:39 +0200, "Thomas Szücs" <syx@mail.tele.dk>
wrote:

> Begge ting står side om side på hylderne i mange butikker, men hvad er
> bedst?
> Hvad bør jeg bruge på nævnte sted?
> Hvad bør man bruge på resten af bilen?

Sonax produkter -> og du kan læse alt om produkter og fremgangsmåde
hér: www.sonax.dk -> Gør-det-selv

Mvh Mogens...