Softwareversion på Nokia 6230i
Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-07-05 10:36

Hej NG...

Hvad hedder den nyeste version af softwaren til Nokia 6230i?

Den jeg har på min lige nu hedder ver. 3.30, men den ser ud til at være
noget fejlbehæftet, da den har den med at låse og derefter genstarte, især
under brug af sms.

Jeg spørger fordi jeg ikke gider at sende den til rep endnu, hvis der ikke
findes en version der er nyere og hvor disse bugs er rettet.

På forhånd tak.
Thomas Hansen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-07-05 12:25

Ved der d. 22.07.05 kom en Version 3.40 fra Nokia af. som jeg fik lagt i
min.

Men har ikke rigtig på nuværende tidspunkt kunne se nogle store ændringer
eller noget.

Ordbogen er lige så dum som den hele tiden har været til at gætte ord.

Bla hvis man vil skrive Der så skriver den Des, det ord aner jeg ikke lig
hvor og hvad man kan bruge til.
Eller Har, der skal man også bladre et utal af gange igennem ordbogen for at
få frem.

Den eneste positive ændring jeg er faldet over den er blevet bedre til med
store og små bogstaver og skriver ikke hele ordet med stort hvis man lige
har ville lave stor for bogstav.

Og eller har man fået mulighed for at få adgangskode på ens tastatur lås,
det er jo også en smart ting.

Fra : JS

Dato : 27-07-05 14:31

"Kim Jørgensen @teledi.dk>" <kim<-Remove-> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ordbogen er lige så dum som den hele tiden har været til at gætte ord.
>
> Bla hvis man vil skrive Der så skriver den Des, det ord aner jeg ikke lig

Jo større des bedre

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 27-07-05 15:22

Hvorffor slår du ikke ordbogen fra, det går meget nemmere (min mening)

/A

Fra : JS

Dato : 27-07-05 19:25

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ændringer

> lig

> Hvorffor slår du ikke ordbogen fra, det går meget nemmere (min mening)

Hvorfor siger du det til mig?

Fra : N. Christensen

Dato : 30-07-05 12:22

Changes/improvements made from MCU SW version 3.30 to version 3.40:
- Call and network management:
- Call waiting tone and SMS beep during a call are optimized for
the users convenience
- SMS:
- Handling of SMS entering improved
- MMS:
- Improvement in editing new MMS during a open PDP context (FTP)
via USB Cable
- Improvement when using MMS Video News
- Video MMS received form Samsung Z107 is displayed completely
- E-mail:
- Improvement in downloading the emails when using the IMAP
settings for email
- The note 'Sending failed' is not shown if it is tried to send an
email to 6 recipients
- WAP:
- Improvement in handling of Hebrew links
- Improvement when streaming from emblaze server
- Improvement when there is no WAP settings in the phone and the
user tries to launch the browser with SIM ATK
- Improvement when the user ends browsing by pressing the end key
- HTML:
- Improved handling of Hebrew xHTML pages
- SIM:
- Correct SIM status during warm refresh, "SIM card registration
failed" note is not shown on display when the user enters new MS
- Improved handling of a recorder using Italian
- Improvement when music tracks are changed in the music player
- Handling of display and keys improved when mounted in Carkit
- Russia: Improvement when showing e.g. kB unit in gallery folder
- USB is displayed correctly when the phone has been in carkit for
a while
- Audio player is turned out when video screensaver is activated
- Improvement when rewinding and pressing fast forward randomly
- It is possible to set the text recognition language in the variant
- Configuration Showing of battery full indicator improved
- Play Tone level has been raised
- Theme download menu added
- USB data transfer: Theme stored on MMC can be opened and applied
- Screen saver: Improvement when after 3gp file is set as screen saver
- Pictures taken with Camera have the extension ".jpg" instead of.pg