kløe
Fra : tina hedeman

Dato : 27-07-05 08:26

Hej med jer

Min hund er begyndt at klø sig meget på det sidste og jeg er ved at blive
vanvittig af det.
Jeg kan ikke finde lopper og det er ikke ræveskab for det ved jeg hvordan
ser ud, og det har han også haft, og der flåede han nærmest pelsen af sig
selv.
Jeg vaskede ham så i håb om det hjalp, men det forsætter med at klø. Jeg kan
se der er en tæge under maven der er gået i stykker, hovedet er der stadig,
men jeg kan ikke pille den ud.
Min anden hund klør sig nemlig kun "normalt" hvis det var loppe vil hun
også få det.
Han har ikke skiftet foder, har fået det samme i 1 år.
Nogengange får de ris,grøntsager og kallun.
Skal jeg vaske ham i sebasil eller hvad har lidt fra da de havde ræveskab.
Eller er det allergi det startede for 2 uger siden.
Vi har kun haft ham i et år.
Håber i kan hjælpe mig.

hilsen Tina

Fra : Heidi Jensen

Dato : 27-07-05 15:35

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal jeg vaske ham i sebasil eller hvad har lidt fra da de havde ræveskab.
> Eller er det allergi det startede for 2 uger siden.

Du skal da tage til dyrlægen...... Min hund har også kløet sig meget, og
har fået pencilin og ellers prednisolon i lange baner..... Dyrlægen mente om
ham, at han havde betændelse under huden.... Næste gang vi kom havde han
bare meget sart hud og kunne ikke tåle varmen, og igen prednisolon, hvilket
dyrlægerne efterhånden giver mod alt.... Nu får han 15 g. Hokamix om dagen,
til hunde med sart og irriteret hud, siden vi startede på det har han
overhovedet ikke kløet sig.... Så efter du har talt med dyrlægen kan du evt.
prøve det http://www.skyescot.dk/

Heidi

Fra : sugarrrr

Dato : 29-07-05 18:46

http://www.netdyredoktor.dk/sw6979.asp

prøv at klike ind på dette der er mulighed for at det er det...

mvh linda...