Viva la Kimpolina!
Fra : G B

Dato : 27-07-05 00:52

Forsvindende lille opbakning til terroristerne...

Al Qaeda havde ellers opfordret til OMFATTENDE demonstrationer i Pakistan
mod, at myndighederne havde anholdt 200 islamister i kølvandet på London-
terroraktionerne.

Desværre for terrorfar og alle hans jammerlap-djævle-zombie-unger fra
dødskult-sekten løb den stort opreklamerede demonstration lige så meget
ud i sandet som dén der død-over-Danmark-demo blandt de autonome
pubertets-bumse-psykotiske klaphatte i København for nylig i forbindelse
med præsident Bush’s besøg der.

TV2-nyhederne:
Pakistan: Protester forbliver små
Islamisters opfordringer til omfatten­de protester mod myndighedernes
razzia­er mod og anholdelser af ekstremister i Pakistan følges stort set
ikke.
Blot 700 islamister - de fleste heraf teenagere - fulgte opfordringerne
til massedemonstration i Islamabad.
Flere råbte slagord til støtte for al Qaeda-lederen Osama bin Laden og
det styrte­de Taleban-regime i Afghanistan. En politipost blev overdænget
med sten, gadelamper ødelagt og en politimotor­cykel antændt.
Der var også småprotester i Karachi, Lahore, Quetta og Peshawar.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaab...

Hvad vil I gøre ved det, fucking malerhjerner? Pas nu på, små fucking
jammerlapper, at I ikke går hen og får en fucking kugle eller fem i
panden lige som ham der fucking fuck-selvmordsbomberen ovre i London i
formiddags!

Vi skal fucking lære jer, ynkelige bonderøve med muggensur kamelgødning i
tændrøret! Og I kan fucking ikke skræmme os! I er en flok fucking
amatører, og hvis I ikke kan finde ud af at fucking sprænge jer selv i
luften ude i en eller anden fucking, mellemøstlig ørken - og dét helt
alene, så skal vi fucking nok hjælpe jer på vej, ynkelige dødskult-
flippere!

Og alle jeres fucking fans eller afstumpede kriminelle fucking-teenage-
indvandrerbande-narrøve herhjemme i Danmark kan få en éngangsbillet samme
vej!

Og hvis nogen skulle føle sig stødt over La Kimpolinas anfald af fucking
sprogbrug lige pludselig - så kan jeg oplyse, at hverken dét eller mine
dødstrusler har nogen som helst relation til det virkelige liv - men blot
indgår i forarbejdet til min imaginære nye musik-video. Sammen med et
ton trotyl, 7.894 håndgranater, 30 jord-til-luft-missiler og en enkelt
brintbombe og et kun lidt brugt rødbedepas.

Truslerne er fra et tilfældigt udvalgt, kunstnerisk symbolsk sangvers fra
CD’en, som får titlen: 'I kan fucking ikke skræmme os, for vi tværer jer
ud og internerer alle jeres potentielle kammyrater og fans på Guantánamo
eller skyder dem en kugle for panden og hælder dem i et hul i en afghansk
udørk'.

Alt dette havde jeg godtroende og uskyldigt naiv slæbt med mig ud i byen
til et interview med TV2, som jeg naturligvis gik ud fra havde til
hensigt at promovere min nye musik-cd og videooptage min rap-video
gratis.

Men hvad skete?! De troede fucking at jeg virkelig havde til hensigt at
bruge alle våbnene til noget, og at jeg mente noget med alt det lort, jeg
stod og fyrede af uden musik eller noget til - mens jeg viftede med mit
erhvervede rødbedepas og kaldte Danmark for et fucking land lige ind i
kameraet!!!

Læs i Berlingske Tidende de hyleskægge og fuldkommen vanvittigt
surrealistisk åndssvage bortforklaringer, som to 2.g’ere kom med til
pressen i dag - efter at hele Danmark havde haft fornøjelsen af at stifte
bekendtskab med dem og deres morsomme budskaber og rødbedepas i TV2-
nyhederne forleden:

Maskerede unge føler sig misbrugt af TV2

To unge indvandrere føler sig misbrugt af TV2, der i søndags bragte et
indslag, hvor de var maskerede og bevæbnede. De troede, det var til en
musikvideo.

- Jeg havde ingen idé om, at vi skulle være med i et indslag om bander i
nyhederne og blev faktisk meget overrasket, da jeg så det, siger den 20-
årige Shahbaz Akhtar, som troede, han skulle promovere en musikvideo, han
tidligere har været med til at indspille.

- Jeg var måske naiv, men jeg troede stadig, det drejede sig om den
musikvideo, for der findes ingen bande, der hedder “Triple A”. Det var
bare et navn, der opstod, da vi indspillede videoen.

Den 18-årige Aziz Mahmoud, der også optrådte i indslaget, forklarer, at
han bare spillede skuespil for at promovere musikvideoen og sit eget
tøjmærke.

Jada.

De unge skrydere er øjensynligt gjort af nøjagtig det samme fucking
krysterstof som Al-Qaeda-islamisterne, som burde have ordineret det hvide
snit i udvidet udgave øjeblikkeligt for deres oppustede, psykotiske
storhedsvanvid og psykopatisk indavls-deformations-baserede
pandelapsdysfunktioner. Retarderede jammerlapper.

Og NU er La Kimpolina FUCKING TRÆT af at høre PÅ og OM fucking islamiske
terrorister og deres fucking syge handlinger og ordflom og tankegang
eller mangel på samme for en tid!!!!

Fucking terrorister: DØ!!! Vi skal nok skylle jer ud i lokumet bagefter.
Faaarveeeel……

Her har I som erstatning et par billeder fra min dejlige, fangstløse og
fuglekvidderfyldte fisketur i dag ude i den pragtfulde, islamistløse og
fredelige danske natur. Og fra en anden tur til havet. Og fra min
Kimpolina-have. NYD DEM, for helvede! Og nyd jeres egne liv, mens I har
dem!

Livet er skønt! Vi er ikke bange.

Og vi ELSKER LIVET, mens islamisterne elsker døden.

Jamen, så lad dem dog DØ! Og det kan KUN gå for langsomt.

Spørg lige en gang jer selv, fucking terrorister og døds-bagpulere: Hvem
har størst chance for at overleve, tror I? Dem, der elsker døden? - eller
dem, der elsker livet?

Men det kan I jo fucking nok ikke klare at svare rigtigt på - for der er
jo noget med den der G-FAKTOR, ikke? Den er gal med HJERNEKAPACITETEN,
sagt lige ud. Ingen logisk sans.

Og heller ingen LIVSKRAFT. Ingen livsVILJE. Ingen livsEVNE.

Se bare på jeres fucking lande og andre områder, hvor I breder jer og
raserer alt, I kommer i fucking nærheden af!

Overalt, hvor I forpulede, underudviklede narrehatte regerer, ligner
jeres land en bunke aske og lort og bomberuiner! Alt, hvad I rører ved,
bliver til TØRT OG GOLDT STØV! ALT, hvad I efterlader jer i jeres fodspor
og til evigt minde i historiebøgerne, er DØD og BLOD og SORG og FRYGT og
UNDERTRYKKELSE og GRUSOM, SATANISK ONDSKAB DIREKTE FRA HELVEDE!

Og I tror gu’hjælpeme, at Gud er med jer?!

Hvad bygger I lige dét på, hvad??? Jeres fucking 'succes' eller hvad?

Nåhjo... I måler vel jeres 'succes' på, hvor mange uskyldige mennesker, I
magter at slå ihjel på så grufuld og umenneskelig og hensynsløs vis som
muligt - pr. dag - gør I ikke?

Og jeres forpulede, evnesvage samfunds-utopier måles vel på, i hvor høj
grad I formår at udrydde jeres egne befolkninger og gøre livet på jord
til et helvede for de overlevende? Og på, hvor meget I formår at lade alt
stå til i jeres områder, så der ikke bliver løftet en finger for at bygge
noget op - men kun sprængt bomber for at bryde ned. For jeres Allah har I
vel givet til opgave at sørge for, at dét, der skal bygges op, sker af
sig selv og uden berøring af menneskehånd, eller hur?

Og nu SLUKKER jeg for de fucking nyheder og sætter en CD med MOZART på.
Hæ! Hvad vil I fucking gøre ved dét, fucking jammerlap-terrorister
derude?

PUFF!!!

GB

Fra : Svend

Dato : 27-07-05 01:16

On 26 Jul 2005 23:52:23 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Forsvindende lille opbakning til terroristerne...

Du formulerer dig som om du var en ghettoneger fra USA.

Hader du virkelig dit egen historie, kultur og religion så meget at du
føler dig bedre hjemme i en rolle som fotokopi af en ghettoneger på
stoffer?

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-07-05 09:13

"Svend" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hader du virkelig dit egen historie, kultur og religion så meget at du
> føler dig bedre hjemme i en rolle som fotokopi af en ghettoneger på

Der er da vist noget du helt har misforstået.

Boni

Fra : Svend

Dato : 28-07-05 12:14

On Wed, 27 Jul 2005 10:12:31 +0200, "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk>
wrote:

>Der er da vist noget du helt har misforstået.

Athan formulerer sig som han var en amerikansk ghetto neger på
stoffer?

Det tror jeg vist ikke kan misforståes.

Fra : G B

Dato : 29-07-05 12:34

G B <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> Forsvindende lille opbakning til terroristerne...

PS: Link: http://www.polemiken.net/?p=1166

GB