SE Z800i og kalenderproblemer
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 26-07-05 22:52

Har nogle af jer fået Z800i til at synkronisere ordenligt med en Outlook
kalender?

Jeg kan godt gennemføre en synkronisering med Sync Station, men hvis jeg så
ændrer en aftale fra telefonen, så kommer ændringerne ikke med over i
Outlook i næste synkronisering.

VH
Jakob

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 27-07-05 13:07

Jakob Aagaard Harder wrote:

> [...]
>
> Jeg kan godt gennemføre en synkronisering med Sync Station, men hvis jeg så
> ændrer en aftale fra telefonen, så kommer ændringerne ikke med over i

Har ikke lige Z800i, men Sync Station er vel Sync Station. Under
indstillinger kan du vælge, hvordan, der skal synkroniseres; brug "Vælg
det element, der sidst blev redigeret", så burde det spille.

Kim

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 27-07-05 18:49

"Kim Bach Petersen" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]

> indstillinger kan du vælge, hvordan, der skal synkroniseres; brug "Vælg
> det element, der sidst blev redigeret", så burde det spille.

Det har jeg - og har testet alle andre settings også. Kan du uden problemer
redigere et kalenderemne i telefonen og så få ændringerne overført til
outlook?

VH
Jakob

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 28-07-05 10:11

Jakob Aagaard Harder wrote:

> Det har jeg - og har testet alle andre settings også. Kan du uden problemer
> redigere et kalenderemne i telefonen og så få ændringerne overført til
> outlook?

Ja, i hvert fald indenfor de rammer som Outlook giver.

Outlook bruger desværre ikke unikke id'er på kalenderbegivenheder (én af
livets store gåder...). Derfor kan synkroniseringen ikke altid genkende
en aftale som den samme, hvis man ændrer teksten, ligesom der kan være
visse problemer med at "genkende" slettede/flyttede aftaler. Worst case
er dubletter, men det er selvfølgelig irriterende nok...

Kim

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 28-07-05 15:01

> Ja, i hvert fald indenfor de rammer som Outlook giver.

Mærkeligt - i dag fik jeg det til at lykkes på en anden maskine - men kun et
par gange, så var den tilbage til samme problem. Ovenikøbet kan jeg godt
synkronisere på en tredje PC med Outlook 2003, men Z800 skulle understøtte
Outlook 2000, så det burde virke.

VH
Jakob