Film databaser
Fra : Malene Hald

Dato : 26-07-05 22:12

Der findes så mange online filmdatabaser, hvor man kan oprette sig selv -
jeg ville gerne høre om folks erfaringer?

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
www.malenehald.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-07-05 07:54

www.imdb.com er for mig den eneste filmdatabase som bliver brugt.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mads1980

Dato : 27-07-05 10:07

Kan kun støtte op om IMDB - det er og bliver den eneste ene! Du finder
ALT og jeg mener alt der.

Der er self også www.filmz.dk - men imdb er den bedste du finder på
nettet!

Mvh. Mads

http://www.kandu.dk/

Fra : Bistroist

Dato : 27-07-05 10:44

Malene Hald wrote:
> Der findes så mange online filmdatabaser, hvor man kan oprette sig selv -
> jeg ville gerne høre om folks erfaringer?

IMDb's eneste, men til gengæld temmelig graverende, problem er den
gennemgående lave grad af nøjagtighed i deres oplysninger, den har ikke
fået tilnavnet the Inaccurate Movie Database uden grund. IMDb er
fantastisk fordi den har flere informationer end du finder samlet på
noget andet sted, man skal bare huske aldrig at tage nogle af dens
informationer for givet før man har fået dem bekræftet fra anden side.

Når det er sagt, er det da også den jeg primært bruger, kombiner IMDb's
bredde m. Rotten Tomatoes' sammenstilling af anmeldelser så er de fleste
af mine behov dækket.

Fra : Rune Jensen

Dato : 27-07-05 11:01

Malene Hald wrote:
> Der findes så mange online filmdatabaser, hvor man kan oprette sig selv -
> jeg ville gerne høre om folks erfaringer?

Ved ikke om det er mig der misforstår...men mener du ikke en database
hvor man kan sætte sine egne film ind I? I så flad kender jeg den der
hedder www.minefilm.dk men den er ikke sådan noget specielt. Der er vist
mange andre sider som er bedre.

-Rune Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 27-07-05 15:31

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev

> [...]
> man kan sætte sine egne film ind I? I så flad kender jeg den der hedder

Det var vist også sådan jeg læste indlægget, jeg bruger www.dvdprofiler.com
til at have et overblik film biblioteket.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Malene Hald

Dato : 27-07-05 17:10

> Ved ikke om det er mig der misforstår...men mener du ikke en database
> hvor man kan sætte sine egne film ind I? I så flad kender jeg den der
> [...]

Det var præcis det jeg mente - jeg vil ogsåå gerne lige undskylde at jeg
ikke udtrykte mig specielt klart!

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
www.malenehald.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 28-07-05 17:16

Malene Hald wrote:

> Det var præcis det jeg mente - jeg vil ogsåå gerne lige undskylde at jeg
> ikke udtrykte mig specielt klart!

Det gør ikke noget :)
Men som Søren Blom siger, er det nok www.dvdprofiler.com der er den mest
populære. Det er ihvertfald altid den der bliver nævnt når nogen spørger.

-Rune Jensen

Fra : ASKF

Dato : 29-07-05 08:45

Rune Jensen ytrede sig i <42e904df$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>
med dette:

>Det gør ikke noget :)
>Men som Søren Blom siger, er det nok www.dvdprofiler.com der er den mest
>populære. Det er ihvertfald altid den der bliver nævnt når nogen spørger.

Jeg har nu brugt Movie Collector i en del år og er meget tilfreds.
<http://collectorz.com/movie/>
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 29-07-05 20:43

On Fri, 29 Jul 2005 09:44:54 +0200, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

> Jeg har nu brugt Movie Collector i en del år og er meget tilfreds.
> <http://collectorz.com/movie/>

Den bruger jeg også og er ganske godt tilfreds.

/Thomas

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 29-07-05 19:26

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> populære. Det er ihvertfald altid den der bliver nævnt når nogen spørger.

Som man kan se kan det bruges som link i éns signatur. Hvis man klikker på
linket, kan man se min DVD-samling.
--
Jonas
My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde