Scan af side fra Bil-revyen 92 ønskes
Fra : Lars Hansen

Dato : 26-07-05 21:28

Hej i gruppen

Hvis en eller anden gider scanne siden med Audi 80 2.6 Aut. 4-dørs ind til
mig ville jeg blive enormt glad, da jeg har fået tilbudt en sådan en fra
Belgien.

Så vidt jeg ved er den vist ikke lanceret i DK med den motor i 92, men mon
ikke bil-revyen har den alligevel???

Den står fuldstændig som da den forlod fabrikken, og er altid serviceret hos
Audi i Bruxelles. Den har kun gået 120.000 km så 17.000 kroner er vel et
rimeligt tilbud????
Er der eventuelt noget på den model jeg skal være særligt opmærksom på??

MVH
Lars Hansen
Min email virker næsten, "Danmark" skal bare ændres til "dk"

Fra : Mogens

Dato : 26-07-05 21:33

On Tue, 26 Jul 2005 22:27:45 +0200, "Lars Hansen"
<Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote:

> [...]
>Belgien.
>SÃ¥ vidt jeg ved er den vist ikke lanceret i DK med den motor i 92, men mon

Nej - kun 2.8E m/174 hk

>Den står fuldstændig som da den forlod fabrikken, og er altid serviceret hos
>Audi i Bruxelles. Den har kun gået 120.000 km så 17.000 kroner er vel et
>rimeligt tilbud????

Du vil blive overrasket over, hvor mange du finder af modellen i de
tyske bilbaser. En hurtig søgning gav 60 Audi 60 2.6 til under 17.000
kr - men vigtigt er historien og tilliden til sælger...

Mvh Mogens...

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-07-05 21:45

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tyske bilbaser. En hurtig søgning gav 60 Audi 60 2.6 til under 17.000
> kr - men vigtigt er historien og tilliden til sælger...

Tilliden til sælger fejler ikke noget... Det er min bror der har haft den de
sidste 3 år......
Finten ved lige den er at den er monteret med alt i el, klima-anlæg osv.
osv....... Og så er den ligeså flot som den dag den forlod fabrikken.

Er der mon ikke en af årgangen af bil-revyen hvori den er????

MVH
Lars Hansen

Fra : Mogens

Dato : 26-07-05 21:47

On Tue, 26 Jul 2005 22:45:28 +0200, "Lars Hansen"

>Tilliden til sælger fejler ikke noget... Det er min bror der har haft den de
>sidste 3 år......

Netop.

>Finten ved lige den er at den er monteret med alt i el, klima-anlæg osv.
>osv....... Og så er den ligeså flot som den dag den forlod fabrikken.

Jow jow...

>Er der mon ikke en af årgangen af bil-revyen hvori den er????

Den er i '93-udgaven

Mvh Mogens...

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-07-05 22:00

> Netop.

> Jow jow...

> Den er i '93-udgaven
>
> Mvh Mogens...

Hvis en eller anden så vil være venlig at scanne den side ind og sende den
er jeg en glad mand.......
(Så mangler jeg næsten kun at overbevise kæresten om at det er en bedre bil
en vores nuværende Kia Sephia fra 1997)...

MVH
Lars Hansen

Fra : Mogens

Dato : 26-07-05 22:10

On Tue, 26 Jul 2005 23:00:17 +0200, "Lars Hansen"
<Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote:

>Hvis en eller anden så vil være venlig at scanne den side ind og sende den
>er jeg en glad mand.......

Hvis ud bor i Gentofte, kan du hente den selv:
www.statsbiblioteket.dk/gentofte/cgi-bin/browse.pl?revy=bil-revyen&input=1993/Personbiler/A-E&mode=browse

>(Så mangler jeg næsten kun at overbevise kæresten om at det er en bedre bil
>en vores nuværende Kia Sephia fra 1997)...

Ja det er sgu nem sag, IMO - men dine driftsomkostninger bliver
sikkert væsentligt større. Vi har stadig en Audi 100 2,6 fra dén tid i
firmaet, og dén er ikke billig i drift...

Mvh Mogens...

Fra : Mogens

Dato : 26-07-05 21:36

Der skal stå 60 stk Audi 80 2.6

Mvh Mogens...

Fra : LarsZK

Dato : 27-07-05 21:42

Har du fundet det du skal bruge ellers kan jeg godt lave en scan til dig.
Jeg var lige arkivet igennm og fandt 1993 hvor den er i.
Mvh
LarsZK