Genvej til google-søgefelt i Safari?
Fra : Andreas Lundsteen

Dato : 26-07-05 19:06

Findes det?

Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 26-07-05 20:25

Andreas Lundsteen wrote:
> Findes det?

Ja, hvis du søger i Safaris hjælpe-fil, finder du bl.a:

Vælg feltet Google-søgning
⌘ + Alternativ + F

Mvh.
Bo

Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 27-07-05 13:42

Jeg skrev:
> Ja, hvis du søger i Safaris hjælpe-fil, finder du bl.a:
> Vælg feltet Google-søgning
> ⌘ + Alternativ + F

Jeg kan lige tilføje, at jeg egentlig oftest i stedet trykker:

⌘ + L
og bagefter TAB.

Det er ligesom en lidt mindre forkrøblet kombination, synes jeg.

- Bo

Fra : Andreas Lundsteen

Dato : 27-07-05 22:39

Bo H. Thomasen wrote:

> [...]
>
> ⌘ + L
> og bagefter TAB.
>
> Det er ligesom en lidt mindre forkrøblet kombination, synes jeg.

Mange tak for hjælpen, og jeg synes også at den sidste kombination er mest
behagelig at bruge

Mvh. Andreas