Kontrast på N6210
Fra : H@M

Dato : 04-06-01 21:38

Er det muligt at ændre kontrasten selv vha. datakabel???

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-06-01 23:27

H@M skrev:

>Er det muligt at ændre kontrasten selv vha. datakabel?

Ja, installerer f.eks. LogoManger, og find "Nokia Profile", så kan du
ændre kontrasten.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Jonas Christensen

Dato : 05-06-01 08:47

> Ja, installerer f.eks. LogoManger, og find "Nokia Profile", så kan du
> ændre kontrasten.

Kan man gøre det på andre måder, og kan man også gøre det på f.eks. 5110?
Efter jeg har fået blåt lys i, synes jeg, displayet er blevet lidt sværere
at læse... som om det ville hjælpe med lidt mere kontrast.

- Jonas

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 05-06-01 12:13

> Ja, installerer f.eks. LogoManger, og find "Nokia Profile", så kan du
> ændre kontrasten.

Er det muligt med IR ??

Da jeg satte telefonen til, og logomanager fandt den, blev Nokia Profile
programmet aktivt, og man kunne så justere på kontrasten, men på telefonen
så det ikke ud som om der skete noget. Er det p.g.a IR eller hva' ?

/SpEeDy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-06-01 12:23

Rasmus Beuchert skrev:

>Er det p.g.a IR eller hva' ?

Det skal jeg ikke kunne sige, men du skal lige huske at trykke
"Restart phone".

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Thomsen

Dato : 11-06-01 14:24

Lasse Hedegaard wrote:

> Ja, installerer f.eks. LogoManger, og find "Nokia Profile", så kan du
> ændre kontrasten.

Hvor finder jeg "Nokia Profile" under? Er det et seperat program eller
hvad?
Jeg bruger LogoManager v. 1.21.

Mvh
Morten Thomsen

This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...