Tillykke
Fra : Jensen

Dato : 26-07-05 13:44

Kære Mogens og Mette tillykke med bryllerupet

http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=605892

Fra : Sten Schou

Dato : 26-07-05 14:21

"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Mogens og Mette tillykke med bryllerupet
>
> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=605892

Mogens Holm Lykketoft?

Hilsen Sten

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 26-07-05 14:34

"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Mogens og Mette tillykke med bryllerupet

GAAAAAAB.....

Fra : Jim

Dato : 26-07-05 16:39

"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Mogens og Mette tillykke med bryllerupet
>
> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=605892

Lad os skrabe sammen til en gave..
Jeg foreslår en gåtur til Hans Ø, så Lykketoft og frue kan se lidt natur.
Og så måtte han gerne slå lejr deroppe.
Så kan vi slå 2 fluer med et smæk, eller er det 3?

J.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-07-05 21:44

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev:
>"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk>
> [...]

...... Intet er for småt.

Fra : Jensen

Dato : 26-07-05 21:52

"Peter Bang (slet G6G1D)" <peterbang@G6G1Dprivat.dk> skrev i en meddelelse

> ..... Intet er for småt.

Den må jo være stor efter Canada er interesseret , der er nok olie på den
eller soklen, det er nok ikke øen som sådan der har den store turist
interesse.

--
Hej fra Børge Højlund Jensen.
Min hjemmeside. http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 26-07-05 22:09

Jensen <borgeh@jensen.mail.dk> skrev:

> [...]

Olie? under Hans Ø? .... nej, du .... de virkelige skatte ligger
gemt .... schyyyyy .... der er guld under tårnet på
Himmelbjerget ... det er derfor der er så forholdsmæssig stor
tilstrømning af nordamerikanske turister i det østjyske ... spies
and shit ...

Egentlig er jeg ked af, at sige det ..... Hans Ø var et stykke
klippe, som en eller anden eventyrer kunne gå i land på, da han
frøs ad helvede til ... nu er der et eller andet nyt fjols med
udlængsel, der har fundet en sten blandt isbjerge, at tænde et bål
på ... woopie ... lad os da endelig høre hvad FNs sikkerheds-
terapigruppe har at sige?

Fra : #2066

Dato : 27-07-05 14:58

"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> wrote in message

> [...]
>>
> Den må jo være stor efter Canada er interesseret , der er nok olie på den
> eller soklen, det er nok ikke øen som sådan der har den store turist

Canada's krav paa Hans Oe bunder bl. a. i landets krav paa "the North-West
Passage" som canadisk territorialfarvand (hvilket bl. a. USA bestrider). Med
"Global Warning" forventes det at passagen bliver en hovedfaerdselsaare for
skibstrafik indenfor et aarti eller to. Hvis Canada opgiver kravet paa Hans
Oe kan det danne precedens imod kravet paa passagen.

Fra : Sten Schou

Dato : 27-07-05 15:32

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hovedfaerdselsaare for skibstrafik indenfor et aarti eller to. Hvis Canada
> opgiver kravet paa Hans Oe kan det danne precedens imod kravet paa

Og når "Global Warming" engang i fremtiden slår igennem for fuldt, så er
Hans Ø velsagtens blot et undersøisk skær.

Hilsen Sten

Fra : Per Rønne

Dato : 27-07-05 15:38

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> [...]

> skibstrafik indenfor et aarti eller to. Hvis Canada opgiver kravet paa Hans
> Oe kan det danne precedens imod kravet paa passagen.

Jeg forstår ikke at den sag ikke forlængst er løst. Den er opstået for
hele 32 år siden, og vi har vel den internationale domstol i Haag til
det samme.
--
Per Erik Rønne