ordbøger i Mail
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 26-07-05 13:14

Er der nogen der ved om der findes en dansk stavekontrol til Mail?

vh
Carsten

Fra : Per Rønne

Dato : 26-07-05 14:05

Carsten Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om der findes en dansk stavekontrol til Mail?

Jeg ved kun at der findes en til Entourage, som er den samme som den der
virker til Word. Begge dele af MS Office.
--
Per Erik Rønne

Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 26-07-05 14:29

Carsten Ortmann wrote:
> Er der nogen der ved om der findes en dansk stavekontrol til Mail?

Ja, der findes cocoAspell, som virker i mange programmer (Textedit,
Mail, Huskesedler mv.)

http://www.ict.usc.edu/~leuski/cocoaspell/

og et utal af ordbøger på:

ftp://ftp.gnu.org/gnu/aspell/dict

Mvh.
Bo

Fra : Martin Bech

Dato : 26-07-05 14:33

In article <1h0axgh.dqin35pvrx0qN%vousortmann@mail.dk>,
vousortmann@mail.dk (Carsten Ortmann) wrote:

> Er der nogen der ved om der findes en dansk stavekontrol til Mail?

Jada, CocoAspell som virker i mange andre programmer.

http://www.ict.usc.edu/~leuski/cocoaspell/home.html
--
Med venlig hilsen / Greetings

Martin Bech