Gamle sejlskibe i Aabenraa ?
Fra : Lars Clement

Dato : 26-07-05 11:00

Der skulle være besøg i Aabenraa onsdag af gamle sejlskibe. Er der nogen der
ved noget om ruter mv. ? er det fyn rundt for træskibe ??

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Preben Christensen

Dato : 26-07-05 19:17

Hej
Jeg så det var i Fredecia onsdag

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
www.cobra-mc.dk

Fra : sailor99

Dato : 27-07-05 09:48

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Der skulle være besøg i Aabenraa onsdag af gamle sejlskibe. Er der nogen
der
> ved noget om ruter mv. ? er det fyn rundt for træskibe ??

Abenraa i dag - onsdag - fra kl. 14.00 indtil i morgen tidlig. Masser af
aktiviteter på havnen..

Mvh
Georg