Det canadiske overgreb på vores territoriu~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 26-07-05 05:08

Så er striden eksaleret. Med hovedvægten af vores væbnede styrker bundet i
forskellige prestigeprojekter af fredsbeværende karakter, så ser vores
situation ikke så god ud. Det er prisen for at tage ansvar rundt omkring i
verdenen, mens at andre nationer kører frihjul.

Vi som har set "South Park" ved hvordan at Canada i virkeligeheden er som
nation. Et mere lumsk folkefærd skal man lede længe efter (Stakkels Kenny).
Hvis man må citerer en informationsminister. "De sniger sig rundt i mørket
som en slange".

Men såfremt at vi kalder vores styrker hjem fra Irak og deslige, hvad får vi
ud af det som nation ud over national stolthed.

Opnår vi kun at skaffe mere kapital til ildvand, så centralstyret i
Vestgrønland kan rage til sig på bekostning af landets mindretal
(Befolkningen på Østgrønland, hvor blandt andet børnedødligheden er 5 gange
så højt.) og de danskere, som i generationer har været med til at løfte
landet ud af stenalder-stadiet og nu må se sig kørt ud på et sidespor og nu
må se sig etnisk udrenset fra ethvert job i landet?

Kan vi overhovedet gøre noget? Militærbaserne er udlejet til et en anden
nation, hvilket ikke er sket uden omkostninger for danske statborgere,
hvilket vi ved i dag også selvom bevismaterialet blev forsøgt skjult i vores
arkiver. Kan vi overhovedet løfte den logiske opgave at udskibe vores
væbnede styrker?

Er løsningen ikke at applere til USA? Når vi nu har hjulpet dem og dermed
har fået bundet vores styrker, så andre lande kan spytte på vores nationale
stolthed, så synes jeg at tiden er inde til en tjeneste fra deres side.

Carsten Overgaard

Fra : jodem

Dato : 26-07-05 10:02

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nationale
> stolthed, så synes jeg at tiden er inde til en tjeneste fra deres side.

Fuldstændig indlysende. Noget for noget. USA må på vores vegne befri Quebec
for dem der taler frøædersprog. Det er dokumenteret at de har WFO (Words of
French Origin).

Fra : kk

Dato : 26-07-05 11:23

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (Words of French Origin).
>Værre vrøvl end de to indlæg skal man lede længe efter.
god bedring.
kk

Fra : C.Overgaard

Dato : 26-07-05 14:48

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> god bedring.
> kk

Inden at vi trækker alle vore tropper hjem fra diverse steder og sender det
samlede forsvar afsted til øen, så burde vi minde Canada om at den
internationale domstol allerede en gang har afgjort at vi har ret til hver
eneste snekorn og hver eneste dråbe spiritus, som man måtte brygge i
baghaven. Det skete i forbindelse med en tvist om østgrønland opstod i 1932
og blev afgjort til vores fordel i 1933.

Iøvrigt har jeg sendt læserbreve til forskellige amerikanske aviser i
forsøget på at vække den amerikanske befolkning så vi kan få lidt sympati
der. Rygtet vil vide at Canada i forvejen ikke har en høj stjerne i USA, da
de kører frihjul med hensyn til at løse verdens problemer med
terrorbekæmpelse.

--- Læserbrev: ----
Denmark is a small nation which has a population of 5 million people.
Despite our small population we have been active in several countries in
peace missions.

Now we have been face with the threat of another nation which wants to take
over some of our land. Canada is prepared to invade a small island near
Greenland.

Now we are paying the price of our support to your conflict in Iraq. We can
not defend our selves as our troops are spread out over the world fighting
against terrorism.

The Danish population is chocked but also a little surprised. We do know
little about Canada motives for their aggression but have noticed that the
aggression could be related to the fact that some part of Canada wants
independence because they are speaking some primitive language. Perhaps it
is al about concealing some internally problem but we should not be the
victim of some domestic politics.

We do know that Greenland is on the road to become an independent nation. We
have installed the alcoholic government ourselves. But more than 400 years
of Danish role over Greenland gives us some sense of responsibility
regarding the outcome of the process.

We do feel trapped. A lot of nations are freebies when it comes to the
problem of helping Iraq towards democracy. Perhaps that is why they can
spare troops so they can invade our territory.
---

Men vi må se på hvad der kommer ud af sagen. Vi står i hvertfald dårligt med
vores styrker spredt ud over kloden.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : jodem

Dato : 26-07-05 15:33

"C.Overgaard" <newsmail@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men vi må se på hvad der kommer ud af sagen. Vi står i hvertfald dårligt
> med vores styrker spredt ud over kloden.

Kunne man ikke indrette en rigtig god gammeldags kongeborg deroppe til
Frederik og Mary og samtidig starte en folkebevægelse FUCK (Folkebevægelsen
til Undgåelse af Canadisk Kolonialisation).

Fra : Martin Kristensen

Dato : 26-07-05 11:26

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message

> Vi som har set "South Park" ved hvordan at Canada i virkeligeheden er som
> nation.

Den canadiske regering er også lige blevet kåret til "Dumbest Government of
the Year".

http://www.stupidityawards.com/winners.html

Fra : konrad

Dato : 26-07-05 11:09