BF2 - langsom nedlukning af spil
Fra : Mads

Dato : 25-07-05 21:44

Hej

Hvordan opfører jeres maskiner sig når i lukker BF2 ned?

På min PC tager det meget lang tid i forhold til andre nyere spil
og det virker som om XP har meget svært ved at få frigjort
hukommelsen igen. De første minutter er andre programmer
meget sløve.
Det er ellers en helt ny maskine. AMD 64 3500+, 1 GB dual
channel RAM og et X800 grafikkort, samt Windows XP

Vil mere RAM hjælpe? 1 GB er jo ellers nok til det meste.
Andre tips?

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-07-05 21:51

"Mads" <Mads@invalid.post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh Mads
>
> "Gode diskussioner ødelægges tit af folk,

Det samme her. Har dog også kun 1gb ram
(og musikken spiller og spiller)

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-07-05 22:17

> [...]
> channel RAM og et X800 grafikkort, samt Windows XP
>
> Vil mere RAM hjælpe? 1 GB er jo ellers nok til det meste.

Hej

Har
P4 3,4 Press 2 gb ddr2 ram ATI X800XT PE
Mere ram hjælper ikke, min lukker nu BF2 hurtigt ned, men bagefter er den
sløv til at åbne progs.
Der lige et par minutter så kan den igen, eller så skal den bare lige have
åbent et par progs så kører det,
Men hvorfor Dice ??
Kurt

Fra : Casper Bang

Dato : 26-07-05 09:25

> [...]
> channel RAM og et X800 grafikkort, samt Windows XP
>
> Vil mere RAM hjælpe? 1 GB er jo ellers nok til det meste.

Jeg har kun 512 MB ram... hos mig tager det kun nogle få sekunder før den er
på fuld fart igen :/
Jeg har godt nok ikke de vilde grafiksettings, så det kan være det har noget
at sige (eller at jeg har hurtige diske)