Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fuji finepix s5000
Fra : vejviseren@ofir.dk

Dato : 25-07-05 21:41

jeg har et s5000 og kunne godt tænke mig at få noget mere zoom med en
tele-lense fra raynox eller ligende er der nogen der har noget erfaring
med dette mvh martin :rolleyes: :rolleyes:

--
vejviseren@ofir.dk

Fra : Erik W.

Dato : 25-07-05 23:45

vejviseren@ofir.dk> skrev i news:vejviserenofir.dk.1sqthc@www.dacor.dk...

> jeg har et s5000 og kunne godt tænke mig at få noget mere zoom med en
> tele-lense fra raynox eller ligende er der nogen der har noget erfaring
> med dette mvh martin :rolleyes: :rolleyes:

Jeg går ud fra du mener mere tele? - Du kan købe forsatslinser til både
vidvinkel og tele. Fuji lave begge dele selv men de er dyre
http://www.pixmania.com/dev/gui_web/common_dsp/popup_fiche_article_xhtml.php
?article=45569&articleLibelle=FinePix+S5500

Det er næsten lige så dyrt som kameraet - så hellere prøve en uoriginal, der
er noget billigere:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=48528&item=7533606647&
rd=1 Jeg vil tro det vil beløbe sig til noget under en 500 kroners seddel
med shipping og moms + told.

For både den originale og den uoriginale gælder det at du ikke skal forvente
mirakler. Gode teleobjektiver får man ikke til de priser.

Mvh Erik