Transport mulighed af Mercedes til Esbjerg
Fra : Boie

Dato : 25-07-05 19:41

Hej

Min søns Mercedes 190 skal en tur til Esbjerg, er der nogen der kan el.
kander nogen, der kan tage den med der over på en fejeblad el. lignende
til billige penge, evt. en der skal der over og hente en bil så er
muligheden for at tjene noget ved at tage den med den ene vej.

Mvh. Boie www.boie.dk giv mig en mail

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 25-07-05 20:21

Boie wrote:

> [...]
> til billige penge, evt. en der skal der over og hente en bil så er
> muligheden for at tjene noget ved at tage den med den ene vej.

Måske skulle du skrive hvorfra turen skal starte... :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-05 20:32

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in news:42e53b9a$0$18646
$14726298@news.sunsite.dk:

> Måske skulle du skrive hvorfra turen skal starte... :)

10 skumbananer på at det er KBH eller _meget_ tæt på.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Ham Selv

Dato : 25-07-05 20:44

"Boie" <boie-hd@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til billige penge, evt. en der skal der over og hente en bil så er
> muligheden for at tjene noget ved at tage den med den ene vej.

Såfremt det er på "ø.en" kan vi da godt køre den til Esbjerg da vi
anyways skal der over næste weekend asso KBH bor like 30 km fra esbjerg

OZ3BTO
oz3bto@oz3bto.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 26-07-05 14:08

> Såfremt det er på "ø.en" kan vi da godt køre den til Esbjerg da vi
> anyways skal der over næste weekend asso KBH bor like 30 km fra esbjerg

Du skal nok ikke regne med at den kan køre selv, der står jo den skal
transporteres på et fejeblad eller lignende.

Niels

Fra : Ham Selv

Dato : 26-07-05 18:34

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal nok ikke regne med at den kan køre selv, der står jo den skal
> transporteres på et fejeblad eller lignende.
>
> Niels

Bare et forslag til manden .. hvis den ellers kunne køre .. prøveplader +
bro er med garaenti billigere som autotrans

OZ3BTO

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-05 07:06

> [...]
> til billige penge, evt. en der skal der over og hente en bil så er
> muligheden for at tjene noget ved at tage den med den ene vej.

Prøv Støvring autotransport, de er billige.

Mvh Tommy

Fra : Boie

Dato : 26-07-05 20:00

Boie wrote:

> [...]
> til billige penge, evt. en der skal der over og hente en bil så er
> muligheden for at tjene noget ved at tage den med den ene vej.

Sorry det glemte jeg at skrive.

Den skal køres fra omkring Roskilde til en lille by uden for Esbjerg,
der er plader på vognen, den har fået ny toppaknibg og planslebet men er
værre end da den blev afleveret til rep. I Esbjerg er manden der puttede
motoren i så han skal se på den, derfor !!

Mvh. Boie www.boie.dk

Fra : Boie

Dato : 28-07-05 10:43

Boie wrote:

> [...]
> lignende til billige penge, evt. en der skal der over og hente en bil
> så er muligheden for at tjene noget ved at tage den med den ene vej.

Transporten er klaret, tak for alle henvendelser. Mvh. Boie
www.boie.dk