Prøveplader
Fra : Michael Petersen

Dato : 25-07-05 19:41

Hcad koster de om dagen ?

Fra : Ole Axelsen

Dato : 25-07-05 19:46

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hcad koster de om dagen ?

De koster 100 kr. Husk også, at der er et depositum på 1000 kr, og alt skal
betales ved afhentning af pladerne.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Mogens

Dato : 25-07-05 19:47

On Mon, 25 Jul 2005 20:45:44 +0200, "Ole Axelsen"
<oleaxelsen@privat.dk-k> wrote:

>De koster 100 kr. Husk også, at der er et depositum på 1000 kr,

Ikke alle steder, idet man nogle steder kan få selvklæbende "plader"
nu om stunder :)

Mvh Mogens...

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-07-05 19:54

> Ikke alle steder, idet man nogle steder kan få selvklæbende "plader"
> nu om stunder :)
>
> Mvh Mogens...

Det var det jeg håbede på :)
....skal de selvklæbende bare smides ud bagefter, eller skal de afleveres ?

Med venlig hilsen.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 19:59

> Det var det jeg håbede på :)
> ...skal de selvklæbende bare smides ud bagefter, eller skal de afleveres ?

Der står en gyldighedsperiode påtrykt, når den er udløbet er pladen ugyldig.
Man smider den så bare ud.

Det er alm.brugt at klistre dem oven på gamle brugte tyske nummerplader.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Boie

Dato : 25-07-05 19:57

Michael Petersen wrote:

> Det var det jeg håbede på :)
> ...skal de selvklæbende bare smides ud bagefter, eller skal de afleveres ?
>
> Med venlig hilsen.

I Rødovre kan du få de selvklæbende som du smider ud bagefter.

Mvh. Boie

Fra : Mogens

Dato : 25-07-05 19:56

On Mon, 25 Jul 2005 20:54:20 +0200, "Michael Petersen"
<michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> wrote:

>...skal de selvklæbende bare smides ud bagefter, eller skal de afleveres ?

Smides ud.

Mvh Mogens...

Fra : Niels Bengaard

Dato : 25-07-05 20:03

> Det var det jeg håbede på :)
> ...skal de selvklæbende bare smides ud bagefter, eller skal de afleveres ?

De skal bare ud, det er jo det smarte ved dem.

Niels

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-05 20:35

Mogens wrote:
> Ikke alle steder, idet man nogle steder kan få selvklæbende "plader"
> nu om stunder :)

Findes kun nogle steder på Sjælland og i Padborg....

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-05 20:03

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> wrote in

> De koster 100 kr. Husk også, at der er et depositum på 1000 kr, og alt
> skal betales ved afhentning af pladerne.

Her i Kolding koster de godt nok 1500,- i depositum.

Det er kun depositum der skal betales ved afhentning af pladerne. Ved
aflevering igen modregnes de dage man har brugt.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : HKN

Dato : 26-07-05 17:18

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> wrote in message
> "Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> wrote in

> Her i Kolding koster de godt nok 1500,- i depositum.
>
> Det er kun depositum der skal betales ved afhentning af pladerne. Ved
> aflevering igen modregnes de dage man har brugt.

Og i Køge koster de 1200,-

-Henrik

It has removed 104 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Mogens

Dato : 25-07-05 19:45

On Mon, 25 Jul 2005 20:41:01 +0200, "Michael Petersen"
<michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> wrote:

>Hvad koster de om dagen ?

100 kr
www.politi.dk/da/borgerservice/nummerpladerogregistrering/betaling/