DK titel: De Vilde år - hvilken film
Fra : Morten DH

Dato : 25-07-05 16:18

Jeg søger original titlen på "De Vilde År" som engang kunne fås på video
herhjemme.

Det gælder et væddemål, så hvis i kan linke til dokumentation ville det være
perfekt... anyway mine penge at sat på "Big Wednesday" fra 1978, så håber i
kan bekræfte det

Fra : Jan Andersen

Dato : 25-07-05 18:35

On Mon, 25 Jul 2005 17:18:21 +0200, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
>perfekt... anyway mine penge at sat på "Big Wednesday" fra 1978, så håber i

Mit gamle slidte eksemplar af "Film i 70'erne 75-59" af Claus
Hesselberg siger netop at "De Vilde År" er "Big Wednesday" (Premiere
16/11-78 i Alexandra).

Jeg kan desværre ikke linke til bogen, men det står på side 529
imellem "Det Vilde Ræs" & "Vildmanden"

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : IMB

Dato : 25-07-05 20:43

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in

> [...]
>
> Det gælder et væddemål, så hvis i kan linke til dokumentation ville
> det være perfekt... anyway mine penge at sat på "Big Wednesday" fra

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sogskuespiller2
&spiller=MDAzNDk3OA==&sogfelt=Lee%20Purcell

Der står både den engelske og den danske titel.

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : Morten DH

Dato : 26-07-05 12:41

Tak til jer begge - så er det mig der spiser gratis på lørdag