Samsøtur
Fra : Grzegorz Nowak

Dato : 25-07-05 16:11

Hej, jeg er en ung fyr på 22 år, som vil svømme i våddragt og svømmefødder fra
Saksild til Samsø. Dertil har jeg brug for en båd til support. Det jeg
efterlyser er enten leje af båd, eller nogle som vil sejle ved siden af mig. Det
kan evt. kombineres med at nogle vil sponsere min tur og låne mig en båd/jolle
med motor(som ikke kræver motorbådskørekort), da jeg selv kender nogle som vil
sejle i båden.

Alle henvendelser modtages gladeligt.

På forhånd tak.

Grzegorz

Fra : Grzegorz Nowak

Dato : 01-08-05 16:39

Eller måske en sømand/kvinde som har motorbådskørekort, da det er muligt
at skaffe en stor gummibåd med motor af en dykker.

--
Grzegorz