Problemer med placering med CSS i Firefox ~
Fra : Mette Ott

Dato : 25-07-05 15:00

Hej!
Jeg har designet en side og brugt CSS. Alt virker som det skal i
IE, men da jeg skal dobbelttjekke viser det sig at der er
problemer i Firefox (og vist også for IE og Opera til mac). Det
ser ud som om den ikke læser bredder, marginer, paddings rigtigt
(eller overhovedet)
se selv:
http:/www.cglff.dk/Mette/test4.htm

Min css-kode er w3c-valideret og godkendt. Jeg har nu siddet med
det riigtigt længe og tænker om der er en kode-haj, som gider
kigge på det før jeg giver op.
Jeg har stylesheet'et i head'eren for at det er nemt at se nu
(skal selvfølgelig lægges i dokument for sig, når jeg engang er
kommet så vidt).
Tak på forhånd!
Mette

- Pædagogiske tutorials på dansk