Hunde og griselever
Fra : Bjerregaard

Dato : 25-07-05 12:08

Min mor og jeg kom til at snakke ang. lever til hunde... hun mener at
ha`hørt at kogt griselever må man ikke gi`hunde... men kun kalvelever... Er
der noget om snakke .. og hvis.. hvad er årsagen?

Fra : N. Buch

Dato : 25-07-05 13:08

Det er ok med både det ene og det andet - men overdriv ikke. En gang lever
hver 14 dg er rigeligt.
Det er meget voldsomt foder.............

--
Regards
Niels

n.buchREMOVETHIS@get2net.dk

Fra : Bjerregaard

Dato : 25-07-05 20:40

Har nu ikke hældt lever i vuffen i nu Men jo rart nok lige at forsikre
sig at man ikke giver dem noget skidt... og lige vide hvor tit de må få det.