Nivå Fiskepark
Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-06-01 20:33

Hej NG

Jeg ville lige høre om der er nogen, der har erfaringer med fiskevandet Nivå
Fiskepark. Da jeg har planer om tur dertil, i den nærmeste fremtid.

/Jesper

Fra : Claus

Dato : 04-06-01 23:00

Jeg har været der et par gange, og der er smuk natur, med et par øer
men kan gå ud til.
Der er noget svært at komme rundt, og det virker ikke som om der er
særlig mange fisk. Jeg fangede i hvert fald ikke noget, og det virkede
på mig som om søen ikke bliver passet særlig meget. Det er jo
campingpladsens sø, så de har nok andet at tage sig til...

Lad os høre om dine egne erfaringer, hvis du alligevel beslutter dig
til at besøge dem.

Knæk og bræk
Claus

Fra : Boysen

Dato : 05-06-01 01:23

Jesper Hansen skrev:
> Jeg ville lige høre om der er nogen, der har erfaringer med fiskevandet
Nivå
> Fiskepark. Da jeg har planer om tur dertil, i den nærmeste fremtid.

Jeg var der et par gange for 3-4 år siden, og de fisk jeg fangede, fightede
klart bedre end andre steder, jeg har været.

/Michael Boysen

Fra : Christian Skands

Dato : 05-06-01 20:39

> Jeg ville lige høre om der er nogen, der har erfaringer med fiskevandet
Nivå
> Fiskepark. Da jeg har planer om tur dertil, i den nærmeste fremtid.

Jeg har været der 3 gange inden for det sidste års tid. hver gang uden at
møde en levende sjæl endsige fisk. Siden campingen overtog er det vist gået
jævnt ned ad bakke. Mit råd - Find en anden P&T.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk