Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Sonofon og "gebyrer"
Fra : hansen

Dato : 24-07-05 22:30

Jeg har lige fået regning fra Sonofon og måtte vel regne med et gebyr, fordi
jeg ønsker en papirfaktura.
Jeg faktureres kvartalsvis, og derfor har Sonofon pålignet mig ikke mindre
end tre gebyrer a kr. 29,- for udsendelse af én faktura...
Er det ikke at presse citronen for hårdt?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-05 22:57

hansen skrev:

>Jeg faktureres kvartalsvis, og derfor har Sonofon pålignet mig ikke mindre
>end tre gebyrer a kr. 29,- for udsendelse af én faktura...
>Er det ikke at presse citronen for hårdt?

Går ud fra at det er et privatmobilabonnement, det drejer sig om.

Det fremgår jo af deres betingelser, at abonnementet er 29 kr.
dyrere, hvis man ikke er tilmeldt BS.

Fra
http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/kvantum_199/index.shtml

»Abonnement
1 – 6 måned: 199 kr. pr. måned inkl. 248 min. fri taletid (gælder
når dit abonnement er tilmeldt BetalingsService, og SONOFON har
registreret det. Alternativt betaler du 228 kr. pr. måned)«

--
Knud

Fra : bo

Dato : 24-07-05 22:50

hansen wrote:
> [...]
> end tre gebyrer a kr. 29,- for udsendelse af én faktura...
> Er det ikke at presse citronen for hårdt?

Hvis du tager et billede af fakturaen og poster det her, så er det vel
ikke så OT som det lader til i øjeblikket....??
Bo