Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aalborg Fotoklub
Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 24-07-05 19:40

Hejsa

Er der nogen herinde i forummet som er medlem af Aalborg Fotoklub ?

Mvh Jørn

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-07-05 17:58

"Jorn Ostergaard" <jostergaardXXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen herinde i forummet som er medlem af Aalborg Fotoklub ?
>
> Mvh Jørn

Hej

Jeg er kommet der i en længere årrække, men ikke lige for tiden, så jeg kan
måske hjælpe dig.
Hvorfor skriver du ikke hvorfor du gerne vil vide det.
--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 25-07-05 22:15

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan måske hjælpe dig.
> Hvorfor skriver du ikke hvorfor du gerne vil vide det.

Jeg har et stykke tid tænkt på at blive medlem af Aalborg Fotoklub, og
kunne
godt tænke mig lidt info omkring den.

* Aktiviteter i klubben.
* Aktivitetsniveau i klubben.
* Hvad får man ud af at være medlem af en fotoklub.

Mvh Jørn

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 26-07-05 09:34

> [...]
>
> * Aktiviteter i klubben.
> * Aktivitetsniveau i klubben.
> * Hvad får man ud af at være medlem af en fotoklub.

Det tror jeg heller ikke du vil fortryde, men nye medlemmer møder bare op og
ser om det er noget for dem, de første gange kommer du bare og det er
uforpligtende.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 26-07-05 17:26

> Er der nogen herinde i forummet som er medlem af Aalborg Fotoklub ?

Hej Jørn

Jeg er formand for klubben. Hvis du vil vide mere kan du jo skrive i
forumet, så kan alle få glæde. Du må også gerne maile.

Generelt er vores aktivitetsniveau rimelig højt. Vi har klubaften hver
tirsdag, hvor vi har forskellige aktiviteter, såsom konkurrencer,
fototure,
foredrag etc.

Jeg tror ikke man kan generalisere hvad folk får ud af at være medlem af
en
fotoklub. Det er meget forskelligt. For mig handler det om at være fælles
om
'kærlighed til fotografi', som jeg så deler med andre. Fotoklubben giver
mulighed for fælles inspiration og aktiviteter, som jeg måske ikke ellers
ville have overskud eller så stor glæde af at gøre alene. Og et venskaber
bliver der også knyttet.

Hold øje med programmet på hjemmeside www.aalborgfotoklub.dk . Vi starter
primo august. Eller skriv hvis du (eller andre) har spørgsmål.

Du og andre er altid velkomne på et par klubaftener, for at se om det er
noget.

Mvh.
Karsten

--