Turbo mode i Firefox
Fra : MVJ

Dato : 24-07-05 17:46

Hej

Via Mozilla extension (Minimize to tray -
http://minimizetotray.mozdev.org/) skal man kunne få FF og TB til at
starte op samme med Windows i "Tray mode" men selvom jeg synes at jeg
har fulgt instruktionerne på hjemmesiden under FAQ så kan jeg ikke få
det til at virke. Når Windows starter åbnes FF ikke i tray men bare helt
normalt. Er det en bug i udvidelsen eller er det bare min comp?

MVH
Vinther

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-05 14:29

MVJ wrote:
> [...]
> det til at virke. Når Windows starter åbnes FF ikke i tray men bare helt
> normalt. Er det en bug i udvidelsen eller er det bare min comp?

Ved ikke om det er det samme minimizetotray skulle gøre, men ved at
bruge programmet firefoxpreloader:
https://sourceforge.net/projects/ffpreloader/ bliver firefox læst ind i
hukommelsen ved opstart, og starter derfor meget hurtigere (bemærk det
kun er firefox og ikke virker med thunderbird)