Outwell telte?
Fra : FatPete

Dato : 24-07-05 11:40

Hej gruppe

Står og skal bruge et nyt telt og faldt over nogle stykker fra producenten
"outwell" inde på www.campingpriser.dk

Hvordan er kvaliteten på disse telte? Synes umiddelbart det ser ud til at
være "kram", men da priserne på siden er noget lavere end jeg havde
forventet for telte i denne klasse, vil jeg lige høre eksperterne inden jeg
kaster mig ud i et køb :)

Findes der et bedre alternativ til disse telte?

Mvh Peter

Fra : HKN

Dato : 24-07-05 23:36

> [...]
> være "kram", men da priserne på siden er noget lavere end jeg havde
> forventet for telte i denne klasse, vil jeg lige høre eksperterne inden

Ganske god - vi har haft vores i 10 år, og brugt det en del - senest i
denne
ferie Det er typisk blevet slået op og ned en 3 - 4 gange i løbet af
en
3 ugers ferie. Desuden kan det tåle at blive slået ned i våd tilstand uden
at der kommer meldug i det, da det er lavet af nylon.

> Findes der et bedre alternativ til disse telte?

Ja, men så er de langt dyrere!

Mvh
Henrik

It has removed 104 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 25-07-05 19:39

FatPete wrote:
> [...]
> kaster mig ud i et køb :)
>
> Findes der et bedre alternativ til disse telte?

Vi har 2 Outwell telte, et 2 år gammelt Colorado 8 og en 7 år gammel 4
personers iglo.
De har begge leveret varen til fuld tilfredsstillelse, til alt fra 14
dages famillieferie i Italien, Langelandsfestival og motorcykeltræf,
ingen problemer, nemme at slå op/ned og de kan klare en italiensk
tordenbyge uden en dråbe på den forkerte side.
Når vi skal have et nyt telt bliver det Outwell igen.

Keld

Fra : John Jachmsen

Dato : 25-07-05 21:48

FatPete wrote:
> [...]
> kaster mig ud i et køb :)
>
> Findes der et bedre alternativ til disse telte?

Vi har et Outwell Colorado5 og det er vi meget tilfredse med. Der er
masser af plads og det er enkelt at rejse. Vi købte det i Metro, hvor
det var 800 kr billigere end andre steder, så kik dig lidt omkring og
find et godt tilbud.

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 29-07-05 16:29

"FatPete" <fedepede@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være "kram", men da priserne på siden er noget lavere end jeg havde
> forventet for telte i denne klasse, vil jeg lige høre eksperterne inden

Silvan har. pt. gode tilbud på adskillige modeller.

Bemærk dog, at det i flere tilfælde er "gamle" modeller. Fx. med en anden
kvalitet yderstof end den, der er beskrevet på Outwells hjemmeside.

Tilbudspriser er så også omkring 1/3 af nyprisen på de nye modeller.

Vi har selv kun hørt godt om Outwell, og har lige købt et Casagrande til
649,50 - i Silvan faktisk...

Den nye årgang Casagrande koster 1699 på www.billigcamping.dk

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com