Vampire Bloodlines lagger sindsygt!
Fra : haervaerk

Dato : 24-07-05 10:54

Hey NG

Nogen der som mig der har ovenstående prob? Spillet virker meget fedt,
men er godt nok på nippet til at kyle det væk pga lag

Fra : Kasper Aae

Dato : 24-07-05 11:55

On Sun, 24 Jul 2005 11:53:47 +0200, "haervaerk" <no@mail.com> wrote:

>Hey NG
>
>Nogen der som mig der har ovenstående prob? Spillet virker meget fedt,
>men er godt nok på nippet til at kyle det væk pga lag

Hvis du har under 1GB ram, så er det derfor. Det er et super fedt
spil, men de har ikke været i stand til at optimere Source motoren
specielt godt.

Du kan også prøve at starte spillet med genvejen: "vampire.exe
-heapsize 512000", hvor tallet skal være halvdelen af den mængde ram
du har.

--
Kasper Aae

Fra : Lyrik

Dato : 27-07-05 23:08

"haervaerk" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Hey NG
>
> Nogen der som mig der har ovenstående prob? Spillet virker meget fedt, men
> er godt nok på nippet til at kyle det væk pga lag
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Her er et klip fra en gruppe der diskuterer alle fejlene i dette spil-Altså
det er ikke mig der siger det, men en af spillenørderne i Dailyrush:

"Nu sidder du vel med et af de mere ustabile spil i nyere tid, så det er
forhåbentlig unødvendigt at spørge dig, om du har installeret den patch der
er udgivet til spillet?

Der er en god portion memoryleaks i spillet (som der godtnok delvist bliver
dæmmet op for i patchen), så det kan måske godt være, at den brokker sig
over for lidt RAM, men jeg er ikke sikker... "

Jeg bemærker :"Ustabilt-patch-memoryleaks"

Hilsen
Jens

Fra : René Lønstrup

Dato : 28-07-05 11:45

Lyrik wrote:
> "Nu sidder du vel med et af de mere ustabile spil i nyere tid, så det
> er forhåbentlig unødvendigt at spørge dig, om du har installeret den
> patch der er udgivet til spillet?

Og udover den officielle patch 1,2, findes der også en uofficiel patch
(da Troika som har lavet spillet er gået nedenom og hjem, og derfor ikke
frigiver flere patches), der i øjeblikket har nået v. 1,5.. Jeg har
endnu ikke prøvet den, da jeg åbenbart er en af de (få) heldige hvis
spil kører nogenlunde problemfrit

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-07-05 15:26

On Thu, 28 Jul 2005 12:44:49 +0200, "René Lønstrup"
<news@rel6+1star.dk> wrote:

> [...]
>frigiver flere patches), der i øjeblikket har nået v. 1,5.. Jeg har
>endnu ikke prøvet den, da jeg åbenbart er en af de (få) heldige hvis

De patches der er lavet er mere beregnet til at fikse indholdsmæssige
bugs. For at få spillet til at køre nogenlunde flydende, er 1 GB ram
stadig nødvendig, patch eller ej.

--
Kasper Aae