2-player spil
Fra : Zeki

Dato : 24-07-05 09:21

Min kæreste og jeg har sat to bærbare op i et LAN, men er ret uefne til at
finde spil der kan opfylde vores behov. I de grå sommerdage vil vi gerne
more os ved at spille mod- såvel som med hinanden. Har hidtil haft det
ganske sjovt med spil som det gamle 'Fighting Force' og 'Age of Empire.'

Hvad kan anbefales?

- Det skal ikke være for besværligt at sætte sig ind i
- Genren er sådan set underordnet, hvis det er fængende og/eller sjovt
- Det skal kunne køre på 1.6 Ghz, 512 MB RAM, 32 MB videokort - maskiner (så
ingen nye 3D shooters)

Jeg har snuset mig frem til titler som 'Close Combat - first to fight' og
'Flatout.' Er der erfaringer herinde med disse?

På forhånd tak.

Mvh
Zeki