Røntgenresultater
Fra : Simon

Dato : 24-07-05 08:12

Hej Alle

Vil bare lige dele min glæde med jer - jeg har fået Kimmis
røntgenresultater - HDstatus A og AAstatus 0, sådan skal det jo være

Desuden har vi fået vores DM invitation.... glæder os.

-Trine

Fra : Helle Jensen

Dato : 24-07-05 20:39

> Vil bare lige dele min glæde med jer - jeg har fået Kimmis
> røntgenresultater - HDstatus A og AAstatus 0, sådan skal det jo være
>
> Desuden har vi fået vores DM invitation.... glæder os.

Hej Trine

Tillykke med de fine albuer og hofter. Det er dejligt at få den besked

Også tillykke med DM-udtagelsen. Så ses vi, for Aya har også fået sin

Mvh. Helle
www.helleshunde.dk

Fra : Heidi Jensen

Dato : 26-07-05 19:00

> Vil bare lige dele min glæde med jer - jeg har fået Kimmis
> røntgenresultater - HDstatus A og AAstatus 0, sådan skal det jo være

Tillykke med det... Min tæve skal afsted på tirsdag (d. 2), jeg håber og
krydser alt hvad jeg har for, at det hele er så perfekt, som det nu kan
være... Tiden går så frygtelig langsomt, når man venter på sådanne
resultater!

> Desuden har vi fået vores DM invitation.... glæder os.

Kan jeg godt forstå, lad os vide hvordan det går ;0)

Heidi