Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kina - Shanghai og Yangzte floden
Fra : Hans Kruse

Dato : 23-07-05 18:14

Jeg har uploadet billeder fra min nys overståede Kinatur her
http://www.pbase.com/hkruse/china_2005
Billederne ses bedst i 'original' størrelse. Kommentarer/kritik modtages
gerne.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 23-07-05 19:15

> Jeg har uploadet billeder fra min nys overståede Kinatur her
> http://www.pbase.com/hkruse/china_2005
> Billederne ses bedst i 'original' størrelse. Kommentarer/kritik modtages
> gerne.

Mange flotte billeder Hans!

Jeg vil nøjes med at fremhæve dem, jeg bedst kan lide:

http://www.pbase.com/hkruse/image/46598522
http://www.pbase.com/hkruse/image/46598521
http://www.pbase.com/hkruse/image/46598510
http://www.pbase.com/hkruse/image/46598509
http://www.pbase.com/hkruse/image/46598496
http://www.pbase.com/hkruse/image/46599895
http://www.pbase.com/hkruse/image/46599897
http://www.pbase.com/hkruse/image/46599897 som perlen, IMHO

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-05 17:49

Tak Jesper.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 23-07-05 19:28

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev:
> [...]

Rigtige dejlige billeder..

Hvilke objektiver har du bruget til at tage dem med ?

Med Venlig Hilsen
Thomas Hupfeldt

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-05 17:52

> Hvilke objektiver har du bruget til at tage dem med ?

Tak, jeg har nu opdateret med objektivinfo for hvert billede.

Ellers er anvendt:

Sigma 15-30mm f/3.5-4.5 EX
Canon 24-70mm f/2.8 L
Canon 70-200mm f/4 L
Canon 300mm f/4 IS L
Canon 1.4x TC

på min Canon 20D.

Min søn anvendte 350D og var særdeles hurtig til at skifte til en af
ovennævnte

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Michael

Dato : 23-07-05 19:55

Hans Kruse wrote:
> Jeg har uploadet billeder fra min nys overståede Kinatur her
> http://www.pbase.com/hkruse/china_2005
> Billederne ses bedst i 'original' størrelse. Kommentarer/kritik modtages
> gerne.

Hej Hans

Der mange gode billeder, mine 3 favoritter er:

http://www.pbase.com/hkruse/image/46601533
http://www.pbase.com/hkruse/image/46598509
http://www.pbase.com/hkruse/image/46598499

Mvh.

Michael

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-05 17:53

Tak Michael.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Kenneth

Dato : 23-07-05 19:57

> Jeg har uploadet billeder fra min nys overståede Kinatur her
> http://www.pbase.com/hkruse/china_2005
> Billederne ses bedst i 'original' størrelse. Kommentarer/kritik modtages
> gerne.

Hej Hans, rigtigt gode billeder og stemninger fra Kina som det (desværre)
ser ud i dag - den slags billeder får mig altid til at længtes tilbage

Rigtig god vinkel du har fået på tv tårnet i shanghai.
Billedet med de mange redningsveste kan jeg til gengæld slet ikke li - den
orange farve skriger "turister" til himlen og falder helt uden for
http://www.pbase.com/hkruse/image/46599895

- en helt anden ting, men alligevel I samme stil
Jeg har et par opvisninger her I sommer med mine Tai Chi Chuan elever i
Herlev, Fredensborg og Humlebæk, hvor vi mangler en "amatør" fotograf til at
tage en serie billeder (til brug i den senere evaluering og til minde for
mine elever).
Har du, eller en af jer andre lyst ??
Det er desværre ikke noget vi kan betale for, da vi heller ikke selv får
noget for det, men vi kan garantere fine muligheder for meget anderledes
skud, end hvad I normalt finder rundt omkring.

/Kenneth

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-05 18:00

> Hej Hans, rigtigt gode billeder og stemninger fra Kina som det (desværre)
> ser ud i dag - den slags billeder får mig altid til at længtes tilbage

Ja, Kina er hastigt på vej til at blive moderne, men der lever dog stadig
80% af befolkningen på landet, så det tager lidt tid endnu. Jeg var jo lidt
begrænset af Albatros pakketuren på godt og ondt. Næste tur til Kina må
blive på egen hånd med tid til at opleve det jeg gerne vil og med den
nødvendige tid.

> Rigtig god vinkel du har fået på tv tårnet i shanghai.

Tak og tog mange andre fra Jin Mao, som er verdens fjerde højeste bygning.
http://www.pbase.com/hkruse/image/46598503 er et kig ned i Hyatt hotellet
fra toppen.

> Billedet med de mange redningsveste kan jeg til gengæld slet ikke li - den
> orange farve skriger "turister" til himlen og falder helt uden for
> http://www.pbase.com/hkruse/image/46599895

Ja, det er turister, men kan alligevel godt lide det selv.

> [...]
> noget for det, men vi kan garantere fine muligheder for meget anderledes
> skud, end hvad I normalt finder rundt omkring.

Ikke umiddelbart min interesse, men måske andre har lyst.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 09:14

> Jeg har uploadet billeder fra min nys overståede Kinatur her
> http://www.pbase.com/hkruse/china_2005
> Billederne ses bedst i 'original' størrelse. Kommentarer/kritik modtages
> gerne.

Hej Hans

Det var dog en ordentlig bunke spændende og inspirerende billeder. Der er
virkeligt mange gode imellem. Jeg får jo helt lyst til at pakke mit grej og
drøne ud ad fordøren med retning mod Kina, men mon ikke man lige skal vente
til regntiden er ovre? Det ser ud til at du har fået rigtig meget vand på
turen Tak for kigget.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-05 18:03

> [...]
vente
> til regntiden er ovre? Det ser ud til at du har fået rigtig meget vand på

Tak, der var kun regnvejr den første dag. Resten af turen var der fint vejr,
specielt omkring den nye dæmning og de første par kløfter, som var det mest
betagende.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-07-05 10:06

Hans Kruse wrote:

> Billederne ses bedst i 'original' størrelse. Kommentarer/kritik modtages
> gerne.

Tja... der er mange rigtig gode billeder iblandt, men der er også en
del med styrende linier, og underlige beskæringer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-05 18:05

> Tja... der er mange rigtig gode billeder iblandt, men der er også en
> del med styrende linier, og underlige beskæringer...

Tak, og ja jeg er klar over nogle styrtende linier af de høje huse, men jeg
valgte ikke at rette dem op i PS, måske en fejl...
Mht. underlige beskæringer så er jeg ikke klar over hvad du sigter til
specielt.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Mot

Dato : 24-07-05 20:17

Jeg kom til at se dine billeder fra Death Vally, Yosemite og de andre NP. i
Californien. WOW!
Hvordan bevæger man sig rundt derover i disse parker? Og hvor nemt er det at
komme til og fra dem.

--
Tom

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-07-05 21:38

> [...]
> Californien. WOW!
> Hvordan bevæger man sig rundt derover i disse parker? Og hvor nemt er det

Tak for kigget. Man kører i bil igennem dem. Men skal man udenfor og op i
højderne, så er der kun gåbenene, der dur. Jeg har nu ikke haft tid til
vandre i Yosemite, men en dag skal det ske så jeg kan få et par Ansel Andams

Kind Regards,
Hans Kruse
http://www.pbase.com/hkruse