BF2: Oplåsning af våben
Fra : BuFFerz

Dato : 23-07-05 17:10

Hej

Hvornår sker oplåsning af de bedere våben ?
Er det ved et bestemt antal point eller bestemte præstationer ?

//BuFFerz

Fra : Casper Bang

Dato : 23-07-05 18:00

> Hvornår sker oplåsning af de bedere våben ?
> Er det ved et bestemt antal point eller bestemte præstationer ?

Hvis du spiller på ranked servers, får du den efter de første 1000 samlede
points. Næste våben kommer efter 10000 (den er jeg på vej imod... har vel
2500 nu :/)

Fra : BuFFerz

Dato : 24-07-05 10:26

> Hvis du spiller på ranked servers, får du den efter de første 1000 samlede
> points. Næste våben kommer efter 10000 (den er jeg på vej imod... har vel
> 2500 nu :/)

Findes der en liste over hvilke våben der låses op hvornår ?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-07-05 12:17

In article <42e35e91$0$95436$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, BuFFerz wrote:

> Findes der en liste over hvilke våben der låses op hvornår ?

Når du har oint no, og logger ud og ind igen, så bliver du selv spurgt
hvilket våben du vil låse op. Du kan se mulighederne i BFHQ.

Det ser ud til de populære er:
L85A1 (Medic)
G36C (SpecOps)
G3 (Assault) - Det gode gamle gevær M-75 som er nøjegtigt og med høj damage.

Hvis man er sniper så er riflen værd at overveje. Kan skyde gennem en del
af det skudsikre glas.

Jeg tog selv G3 i første omgang.

Fra : Tom

Dato : 29-07-05 18:06

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> wrote in

> Hvis du spiller på ranked servers, får du den efter de første 1000
> samlede points. Næste våben kommer efter 10000 (den er jeg på vej
> imod... har vel 2500 nu :/)

Min global score er nu på 1018 points , og jeg har ikke muligheden
for at unlocke noget som helst !!
Har prøvet at logge ud og ind igen + genstarte spillet - det var i går , og
i dag regnede jeg med det skulle til at ske lidt , men fortsat ikke muligt
at få sig et nyt våben.
Spiller det dog fortsat , men er lidt spændt på hvornår eller hvordan jeg
får muligheden.

Tom..........

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 25-07-05 15:02

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> writes:
> [...]
> G36C (SpecOps)
> G3 (Assault) - Det gode gamle gevær M-75 som er nøjegtigt og med høj damage.

Jeg kan KLART anbefale antitanks DAO-12. Den er altså ret effektiv,
og jeg får langt flere kills med den end med de små ærtekastere
klassen havde før.

Og snipers M95 laver altså ret store huller i folk - jeg laver oftest
one-shot-one-kills, hvis folk er så flinke at stå stille.

Jeg synes ikke der er grund til at lave om på medics og assaults våben
- de er altså meget, meget præcise i semi-automatic mode.

G36C er sikkert fin hvis man er til specops, og det bliver da nok også
min næste unlock - om meget lang tid... ( At your current rate, you
should earn 13,875 in 51.33 days (or 5d 1h 45m 56s straight))
--
Lars Balker Rasmussen http://bf2s.com/player/43767617

Fra : Jakob

Dato : 25-07-05 18:02

In article <0fackbyofi.fsf@lagavulin.balker.org>, lars@balker.dk says...

> Jeg kan KLART anbefale antitanks DAO-12. Den er altså ret effektiv,
> og jeg får langt flere kills med den end med de små ærtekastere
> klassen havde før.

Ok det var da en mulighed, er den kun noget værd helt closeup rundt om
hjørnerne ??

> Og snipers M95 laver altså ret store huller i folk - jeg laver oftest
> one-shot-one-kills, hvis folk er så flinke at stå stille.

Jeg spiller altid med en 2-3 andre i en squad og der er det bare lidt
for usocialt og kedeligt at være sniper, smadrer teamarbejdet lidt så
det bliver nok ikke den.

> Jeg synes ikke der er grund til at lave om på medics og assaults våben
> - de er altså meget, meget præcise i semi-automatic mode.

Min favorit er faktisk special ops, men bliver presset til at spille en
del medic da jeg ofte er squadleader og han skal jo helst holde sig i
live :0), da jeg er så uendelig træt af nokills med den medic gun er jeg
fristet til at opgradere den.

Findes der ikke en side hvor man kan læse om våbnene deres damage etc.
??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 25-07-05 23:13

Jakob <no@mail.com> writes:
> In article <0fackbyofi.fsf@lagavulin.balker.org>, lars@balker.dk says...
>
> Ok det var da en mulighed, er den kun noget værd helt closeup rundt om
> hjørnerne ??

Mjah, den kan jo ikke ramme ret præcist på afstand. Men på afstand
kan man jo så bruge Eryx/SRAW ;)

På klods hold er den uovertruffen - jeg kan ind imellem få 3-4 kills
uden at reloade med DAO-12, hvor en mp5 bliver tømt imod en enkelt
fjende for at slå ham ihjel.

> Min favorit er faktisk special ops, men bliver presset til at spille en
> del medic da jeg ofte er squadleader og han skal jo helst holde sig i
> live :0),

Squad leader skal normalt ikke være medic - det er bedre at der er en
OPMÆRKSOM medic eller to i squad'et der kan genoplive leaderen hvis
han bliver skudt - det kan jo ske for selv den bedste.

Alle squads har også brug for support eller anti-tank.

> da jeg er så uendelig træt af nokills med den medic gun er jeg
> fristet til at opgradere den.

Det forstår jeg simpelthen ikke. Dens tre-skuds-burst/auto er ret
brutalt på klods hold, og på afstand er et-skuds semiautomatic
sniper-præcist. Jeg får MANGE kills med standard medic-våben.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-07-05 00:16

In article <0f1x5mzg9u.fsf@lagavulin.balker.org>, Lars Balker Rasmussen wrote:

> Det forstår jeg simpelthen ikke. Dens tre-skuds-burst/auto er ret
> brutalt på klods hold, og på afstand er et-skuds semiautomatic
> sniper-præcist. Jeg får MANGE kills med standard medic-våben.

Hvordan skifter man rate-of-fire ?

Fra : Mads

Dato : 26-07-05 00:46

On 25 Jul 2005 23:15:38 GMT, "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

>Hvordan skifter man rate-of-fire ?

3 tasten skifter mellem auto og enkeltskud på
de våben der har den mulighed.

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-07-05 06:08

In article <1cuae19bimt27b6e9s1sqt2nfm75fpcri2@4ax.com>, Mads wrote:

> 3 tasten skifter mellem auto og enkeltskud på
> de våben der har den mulighed.

Ah, så man re-selecter bare samme våben.

Fra : Mads

Dato : 26-07-05 08:51

On 26 Jul 2005 05:07:38 GMT, "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

>Ah, så man re-selecter bare samme våben.

Ja, netop. Det var faktisk en bedre formulering.

Fra : Casper Bang

Dato : 26-07-05 09:19

> Ah, så man re-selecter bare samme våben.

Hvilket igen er et af de store problem i spillet for mig :(
Ind imellem sker det at man kommer til at reselecte det ved en fejl - og når
man så står med fjenden foran sig bliver man ret overrasket over at der ikke
sker noget når man holder knappen nede! Det har jeg mistet mange kills ved
:(

Fra : Jakob

Dato : 26-07-05 09:37

In article <0f1x5mzg9u.fsf@lagavulin.balker.org>, lars@balker.dk says...

> Squad leader skal normalt ikke være medic - det er bedre at der er en
> OPMÆRKSOM medic eller to i squad'et der kan genoplive leaderen hvis
> han bliver skudt

Det er nok opmærksomheden der skrider engang imellem ;0)

> Det forstår jeg simpelthen ikke. Dens tre-skuds-burst/auto er ret
> brutalt på klods hold, og på afstand er et-skuds semiautomatic
> sniper-præcist. Jeg får MANGE kills med standard medic-våben.

Jamen så vil jeg da træne lidt mere med den :0)

--
Venlig hilsen

Jakob