onmouseover i iframe
Fra : Andreas Ubbe Dall

Dato : 23-07-05 17:08

Hej jeg ville bare lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig
lidt ud. tanken var at jeg i en side af skærmen lavede en række
thumbnails i en iframe, og så ved mouseover skulle billedet inde
i midten ændre sig til det billede man holdt over.

men kan det lade sig gøre da det jo egentligt er en anden side
inde iframe'n??

Mvh Ubbe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Andreas Ubbe Dall

Dato : 23-07-05 17:10

en lille omformulering;

jeg vil via et link i en iframe få et andet billede til at komme
frem i en anden iframe.

og kan man fjerne borderen på iframen??

Fra : Mads Jensen

Dato : 23-07-05 20:58

Andreas Ubbe Dall wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> jeg vil via et link i en iframe få et andet billede til at
komme
> frem i en anden iframe.

brug target="iframeNavn" attributen

> og kan man fjerne borderen på iframen??

Firefox viser ikke nogen ramme :D

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-07-05 22:50

Andreas Ubbe Dall skrev:

> [...]
> thumbnails i en iframe, og så ved mouseover skulle billedet inde
> i midten ændre sig til det billede man holdt over.

Skal det lige være med en iframe?

Prøv at se om løsningen her ikke kan bruges:
<http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp> - så slipper du også
for besværet med rammer.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Andreas Ubbe Dall

Dato : 23-07-05 23:21

mange tak for det, men jeg fandt ud af at få det til at virke, og
kan slet ikke vente med at få oploaded min side nu, jeg skal nok
lige underette jer når jeg får det lagt op på nettet.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-07-05 21:04

Andreas Ubbe Dall skrev:

> mange tak for det, men jeg fandt ud af at få det til at virke, og
> kan slet ikke vente med at få oploaded min side nu,

Hvem svarer du og hvad svarer du på? Det er svært at se når du ikke
citerer noget. Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen