EB påstår at "bevæbnet bande på
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-07-05 12:26

Ifølge de følgende to artikler i Ekstra Bladet troede de to deltagende
indvandrerknægte i pågældende indslag åbenbart selv at de deltog i
TV2-nyhedernes indslag for at "promovere en musikvideo".

Det tror jeg så ganske enkelt ikke på. Derimod tror jeg at de - som så
mange andre kriminelle indvandrerknægte - har pustet sig op i håbløst
overmod uden at tænke sig om og nu står i en situation, hvor såvel
Politiet som Hells Angels er meget interesserede i at "snakke med dem"
og de derfor prøver at hive i land med dårlige løgne...

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=303139

Bevæbnet bande på TV2 var løgn

De to unge indvandrere, der kom med provokerende udtalelser på TV2
søndag aften, siger nu, at den bevæbnede bande 'Triple A' ikke findes

Pernille Christensen - 10:17 - 22. jul. 2005

- Vi overtager hele fucking Sjælland og København, stille og roligt
Odense og Jylland. Hele lortet bliver vores.

Var du også ved at få aftenkaffen galt i halsen søndag aften, da to unge
indvandrere i TV2 Nyhederne fortalte, hvordan den bevæbnede bande
'Triple A' ville overtage narkomarkedet i Danmark, så kan du godt tage
det roligt.

Gratisavisen Urban kan i dag afsløre, at det hele er en misforståelse.
De to unge, der havde deres ansigtet dækket til med tørklæder på tv,
står frem i avisen og fortæller, at banden 'Triple A' slet ikke eksisterer.

Shahbaz Akhtar og Aziz Mahmoud spiller begge musik og havde netop lavet
en musikvideo, da de blev kontaktet af TV2. Derfor havde de to unge mænd
fået det indtryk, at indslaget skulle handle om videoen.

- Jeg havde ingen idé om, at vi skulle være med i et indslag om bander i
nyhederne og blev faktisk noget overrasket, da jeg så det. Jeg var måske
lidt naiv, men jeg troede stadig, at det drejede sig om den musikvideo,
for der findes ingen bande, der hedder 'Triple A'. Det var et navn, der
opstod, da vi indspillede videoen, siger Shahbaz Akhtar til Urban.

De to unge mænd har nu valgt at stå frem og fortælle deres version af
sagen, fordi de har indset, at indslaget i den grad kan skade indvandrere.

- Episoden med os går ud over alle indvandrere. Jeg lukkede en masse
lort ud og tænkte slet ikke på konsekvenserne. Vi er skuespillere i
musikvideoen, og derfor fortsatte vi skuespillet foran
TV2-journalisterne. Jeg fyrede alt muligt at, som selvfølgelig ikke
passede. Det gør amerikanske rappere som 50 Cent og Snoop Dogg også, når
de skal promovere deres musik, siger 18-årige Aziz Mahmoud, og
fortæller, at han havde tørklæde på i indslaget, fordi han også har
maske på i musikvideoen.

Navnet 'Triple A' skulle angiveligt dække over en bande, der har
medlemmer i Albertslund, Avedøre og på Amager. Politiet de pågældende
steder kender intet til en sådan bande og opfatter hele sagen som noget
pjat.

Kristian Ladegaard, der er journalisten bag indslaget afviser overfor
Urban, at de unge ikke vidste, hvad de deltog i.

'Triple A' er ingen bevæbnet bande, som det eller blev sagt i TV2
Nyhederne. Det er et navn, der opstod for sjov med inspiration fra
rapperen Niarns 'Dobbelt A'. (Politifoto)

TV2: Ingen er blevet vildledt

Alt er gået efter bogen, da indslaget om den bevæbnede bande 'Triple A'
blev lavet. Det siger TV2, men de medvirkende føler sig snydt

Pernille Christensen - 15:49 - 22. jul. 2005

TV2 afviser, at to maskerede og bevæbnede unge skulle være blevet
vildledt i forbindelse med det indslag om indvandrerbander, der blev
bragt i søndags i Nyhederne.

De to unge siger ellers i fredagens udgave af Urban, at de føler sig
misbrugt i indslaget, hvor den ene af de unge blandet andet siger: 'Vi
overtager hele fucking Sjælland og København, stille og roligt Odense og
Jylland. Hele lortet bliver vores!'

Aziz Mahmoud og Shahbaz Akhtar, siger til avisen, at de troede, at de
var med i indslaget på grund af den musikvideo, de netop har medvirket i.

Kristian Ladegaard, TV2-journalisten bag indslaget afviser, at de unge
ikke vidste, hvad de deltog i, og han bakkes 100 procent op af souschef
på TV2-Nyhederne Lotte Mejlhede.

- Vi afviser fuldstændigt, at de her to unge skulle være vildledt til at
udtale sig til TV2-Nyhederne på falske forudsætninger. De har fået en
meget fair behandling. De har vidst præcis, hvilken sammenhæng de skulle
indgå i, og de har fået tre dage til at overveje, om de ville stå ved
deres udtalelser, siger Lotte Mejlhede til Ritzau.

I indslaget fortalte de to unge blandt andet, at de var medlemmer af den
bevæbnede bande 'Triple A' - en banden, som de nu afviser findes.

- Så længe jeg ikke har set dokumentation for, at situationen er
anderledes, så har vi ingen grund til at tro, at den ikke er, som vi
beskrev det i søndags, siger Lotte Mejlhede.

Kommentar: Man skal være MEGET venstrefløjsnaiv for at tro på historien
om "stakkels indvandrerdrenge som er blevet udnyttet og bevidst
misforstået af onde, onde TV2 som stiller dem i et forkert lys (snøft!
hulk!)!. Uanset hvad står de unge knægte altså og vifter med våben (godt
nok et ret primitivt jagtgevær) og pas (for at understrege sige at de
ikke kan smides ud af landet) og kommer med nedladende udtalelser om
ROCKERGRUPPEN Hells Angels - og ikke een eller anden anden rap-gruppe,
hvis der skulle have været tale om sædvanlig "gangsta-battle" inden for
musikverdenen. Og jeg forstår så ikke lige at Ekstra Bladet - som trods
alt plejer at kunne være temmelig kritiske - tilsyneladende æder dèn
bortforklaring råt?

De har rigtignok lavet lort i den for sig selv, hvilket jeg faktisk kun
kan fryde mig over...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-07-05 17:06

> har pustet sig op i håbløst overmod uden at tænke sig om og nu står i en
> situation, hvor såvel Politiet som Hells Angels er meget interesserede i
> at "snakke med dem"

Hells Angels ønsker ingen balladde med invandrebanderne - tværtimod - de vil
helst undgå dem, for de ved, de ikke kan vinde over dem.

Det er et faktum, at Hells Angels har trukket sig fra lukrative
narkotikamarkeder flere steder i landet, fordi de blav bange for
invandredrengene. Dette er blandt andet sket i Odense (kender folk i
kriminalpolitiet dernede.)

Rockernes begyndte at tabe kampen i Odense i 2001, da tre 16-årige drenge
sparkede døren ind hos en af rockerne, og skød ham med et jagtgevær foran
rockerens kone og børn.

Rockerne er store, småt begavede tumper med rygmærker - den hårde kerne i
indvandremiljøet er dødsensfarlige selvmordskandidater, der INTET middel
skyr.

Rockerne lever forholdsvis almindelige liv i almindelige boliger i
almindelige områder. Som private mennesker er de altfor udsatte, og
medmindre de vil opgive dette "almindelige liv", så vil de aldrig kunne
vinde kampen mod indvandrebanderne.

I så fald ville de skulle leve nærmest under jorden og i en undergrundskrig
nedkæmper fjenderne - og det vil/kan de ikke.

/Jan W Nielsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-07-05 17:39

Jan W Nielsen wrote:

> [...]
>
> I så fald ville de skulle leve nærmest under jorden og i en undergrundskrig
> nedkæmper fjenderne - og det vil/kan de ikke.

Alt dèt desuagtet, tror du så selv på at der var tale om "promovering af
en musikvideo"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-07-05 22:58

> Alt dèt desuagtet, tror du så selv på at der var tale om "promovering af
> en musikvideo"?

Tror jeg, at journalisten løj for dem - og fortalte de begavede unge mænd,
at han lavede en historie om deres nye video..? Nej, det tror jeg ikke.

Hvis man tror det, må man være direkte underlig, IMO.

Jég tror, at tumperne har syntes, at det var fedt at "trykke den af på tv",
men at de efterfølgende har fået SÅ meget ballade i deres bagland, og at der
er nogen, der har fortalt dem, hvor stor en skade de har gjort på hele dét
miljø i Danmark.

Problemer er, at de er 5-årige kyllingehjerne i voksne kroppe - til tider en
farlig cocktail.

/Jan W Nielsen

Fra : Konrad

Dato : 18-08-05 16:51

> Tror jeg, at journalisten løj for dem - og fortalte de begavede unge mænd,
> at han lavede en historie om deres nye video..? Nej, det tror jeg ikke.

I må snart tro om - alt tyder jo på det! Nu går Radio og TV-nævnet ind i
sagen...Det lugtede fælt, vi lokale kunne ikke genkende historien - politiet
stod uforstående, TV2 har allerede beklaget dele af deres stunt osv osv osv.

> [...]
der
> er nogen, der har fortalt dem, hvor stor en skade de har gjort på hele dét

Man kan tro ufattelig meget, bare man vil. At jorden er flad, at Gud sidder
deroppe med langt hvidt skæg osv. I det her tilfælde virker det til, at i er
taget godt og grundigt ved næsen - og den største snyder har i det her
tilfælde været...Netop jeres tro!!!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-08-05 21:49

> I må snart tro om - alt tyder jo på det!

Nej, det gør det ikke.

> Nu går Radio og TV-nævnet ind i
> sagen.

Det styrker ikke mistanken mod netop det, som jeg skrev.

Spiser du svampe..?

/Jan W Nielsen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-08-05 09:46

> Nej, det gør det ikke.

Politiet enægter, at Triple-A banden eksisterer. De medvirkende i klippet
benægter det. Klippet ER taget fra en musikvideo (eller hvad det nu var).

De tre ting er facts. Så kan du jo tro, hvad du vil.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-08-05 21:21

> Politiet enægter, at Triple-A banden eksisterer. De medvirkende i klippet
> benægter det. Klippet ER taget fra en musikvideo (eller hvad det nu var).
> De tre ting er facts. Så kan du jo tro, hvad du vil.

Men igen - tror jeg, at journalisten løj for de begavede unge mænd og
fortalte, at han lavede et indslag om deres musik og deres nye video - nej,
det tror jeg ikke.

Om banden eksisterer eller ej, ved jeg ikke. Om de "begavede unge mænd"
sagde det til journalisten, at banden fandtes? Ja, det tror jeg, de gjorde.

Jeg tror, de gerne ville promovere sig selv - og dermed sælge flere plader.

Om jeg tror, at journalisten ikke udøvede en ordentlig kildekritik - og med
andre ord forsøgte at efterprøve, om det vitterligt blot VAR nogle snotdumme
lømler, der ville gøre sig til mere, end de var..?

Nej - dét tror jeg ikke - og det er det godt, at TV2 i dag beklager - for
det bør journalisten gøre.

/Jan W Nielsen

Fra : John Schmitt

Dato : 24-08-05 14:22

http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=617488

Erstatningskrav mod TV 2 efter bande-sag

Medvirkende i TV 2-indslag om den påståede indvandrerbande Triple A kræver
en erstatning på en halv million kroner.

Azim Tariq fik et chok, da han den 17. juli så det indslag i TV 2/Nyhederne,
som han havde medvirket i.

Det han efter eget udsagn troede skulle være et indslag om en musikvideo
viste sig at være et indslag om en bevæbnet indvandrerbande ved navn Triple
A.
Azim Tariq føler sig så groft behandlet og udsat for grove injurier, at han
via sin advokat, Peter Hjørne, onsdag krævede en erstatning på 500.000
kroner fra TV2 og fra journalisten, der lavede indslaget.

- Det er en skærpende omstændighed, at TV 2-journalisten har handlet imod
bedre vidende og groft manipuleret med det interview, som min klient har
givet i absolut god tro, anfører Peter Hjørne i erstatningskravet.

/ritzau/

Havde han da bare ikke valgt Peter Hjørne, rockernes, nazisternes og de
pædofiles foretrukne forsvarer.

JS

begin 666 35333563626637633432613562376330__RM_EMPTY_&.dat
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : konrad

Dato : 25-07-05 12:14

> Hells Angels ønsker ingen balladde med invandrebanderne - tværtimod - de
vil
> helst undgå dem, for de ved, de ikke kan vinde over dem.

Har du da insiderkendskab, eller er det en overbevisning du er blevet
påduttet af BT? "HA er bange for indvandrerbanderne" osv - rent
udokumenteret pladder.

> Det er et faktum, at Hells Angels har trukket sig fra lukrative
> narkotikamarkeder flere steder i landet, fordi de blav bange for
> invandredrengene.

Er det virkelig et faktum? Er du politibetjent, narkomisbruger, pusher eller
hvad, siden du kan fastslå dette med så stor sikkerhed?

> Dette er blandt andet sket i Odense (kender folk i
> kriminalpolitiet dernede.)

Altså "fakta" på rygtebasis, tredjehåndsviden osv?

> Rockernes begyndte at tabe kampen i Odense i 2001, da tre 16-årige drenge
> sparkede døren ind hos en af rockerne, og skød ham med et jagtgevær foran
> rockerens kone og børn.

Der skal altså lidt mere til.

> Rockerne er store, småt begavede tumper med rygmærker - den hårde kerne i
> indvandremiljøet er dødsensfarlige selvmordskandidater, der INTET middel
> skyr.

Ja - tænkte nok det var derhen folk ville, eller det var det, som folk
forankrede deres fakta i. Rockerne er i virkeligheden sådan nogle store rare
fyre der ikke kan gøre for det, medens 16-årige indvandrerkængte er rene
selvmordsterrorister.

> Rockerne lever forholdsvis almindelige liv i almindelige boliger i
> almindelige områder.

Det gør indvandrerne ikke, eller hvad?

> [...]
>
> I så fald ville de skulle leve nærmest under jorden og i en
undergrundskrig
> nedkæmper fjenderne - og det vil/kan de ikke.

Det er edderperkeme mig for langt ude, at man nu vil til at ynke rockerne
fordi BT har udskreget indvandrere til at være endnu værre. Det er godt for
BT's salgstal, men ikke særlig godt for debatten, at frygt næres med løgn,
latin og mundgalop, som tilfældet er her. Folk ved ikke særlig meget, for
ikke at sige intet, men i deres paranoia frygter de en hel masse, som de så
kan få bekræftet ved at købe de selvsamme pamfletter, der lever af netop at
puste til denne frygt. En evig spiral, hvor folk ikke engang behøver at få
deres profetier (selv)opfyldt - bare "vi" tror det er sådan så er det
sikkert også sådan.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-07-05 15:15

> Har du da insiderkendskab.

Ja.

> Er det virkelig et faktum?

Ja.

> Er du politibetjent, narkomisbruger, pusher eller
> hvad, siden du kan fastslå dette med så stor sikkerhed?

Jeg har meget samarbejde med politiet i Danmark - både med de enkelte kredse
og Rigspolitiet Samtidig har jeg en to nære bekendte, der af uransagelige
årsager er kommet/kommer en del i HA-miljøet i hhv Århus og København. Begge
af disse bekendte er i øvrigt registredede af politiet som "antruffet ved
selskabelige lejligheder hos HA".

Jeg har ingen sympati what so ever for rockerne, som jeg helt ærligt synes,
er nogle samfundsskadelige skvadderhoveder.

> Altså "fakta" på rygtebasis, tredjehåndsviden osv?

Nu lyder du som, du enten er små begavet eller også har et projekt der går
på at forsvare HA´ernes ære. Det kan jeg imidlertid ikke tage mig af. Jeg
forklarer tingene som de er.

> Det gør indvandrerne ikke, eller hvad?

Nej, det gør de ikke. De bor i klynger i boligbyggerier med stor overvægt af
ligesindede. Dette netværk gør dem stærke i denne kamp. Det ville du vide,
hvis du vidste en skid om det, som du sidder og skriver om.

> Det er edderperkeme mig for langt ude, at man nu vil til at ynke rockerne
> fordi BT har udskreget indvandrere til at være endnu værre.

Det har intet med ynk at gøre - det kaldes realiteter.

Imidlertid arbejdes der på et samarbejde mellem grupperne mange steder i
landet - og det ser formentlig ud til at lykkes - på et eller andet plan de
kommende år. Specielt Bandidos er vist gode til at etablere samarbejde med
den hårde kerne i Aalborg.

Min pointe var, at rockernes tidligere magtmonopol i den kriminelle
underverden i den grad er blevet underminieret de seneste 5-7 år.

/Jan W Nielsen

Fra : konrad

Dato : 25-07-05 12:07

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:42e22945$0$169$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Ifølge de følgende to artikler i Ekstra Bladet troede de to deltagende
> indvandrerknægte i pågældende indslag åbenbart selv at de deltog i
> TV2-nyhedernes indslag for at "promovere en musikvideo".

Det ville i hvert fald ikke være første gang TV2 havde fordrejet sandheden
eller fået folk til at fremstå som idioter imod derss eget ønske.

> Det tror jeg så ganske enkelt ikke på.

Hvad begrunder du det med?

> [...]
> Politiet som Hells Angels er meget interesserede i at "snakke med dem"
> og de derfor prøver at hive i land med dårlige løgne...

Det er altså hvad du tror, men hvor stammer denne tro fra? Som skrevet
tidligere i en anden tråd er billedet TV2 og BT prøver at fremmane ganske
enkelt ugenkendeligt for os, der bor i den by hvorfra disse påståede
indvandrerbander skulle være på vej til at overtage Danmark. Prøv at læs
Rune Engelbrechts indlæg i dagens Politiken om netop det her emne.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-07-05 15:23

> Hvad begrunder du det med?

Det begrunder jeg med viden om, at det ektremt sjældent er den måde, som
journalister "styrker" deres historier på.

> Det er altså hvad du tror, men hvor stammer denne tro fra?

Erfaring - real hands on. Jeg gider ikke fortælle,m hvem jeg er, eller hvad
jeg kaver, for når man ofte er i positioner, hvor man kan løfte en debat i
disse fora, så ødelægger man det for sig selv ved at oplyse, hvorfra man
ligger inde med sin viden.

> [...]
> enkelt ugenkendeligt for os, der bor i den by hvorfra disse påståede
> indvandrerbander skulle være på vej til at overtage Danmark.

Almindelige folk aner jo ikke, hvad der foregår - så tillæg nu ikke dine
egne egne forestillinger aaaalt for stor vægt.

> Prøv at læs
> Rune Engelbrechts indlæg i dagens Politiken om netop det her emne.

Nåååå.... Det er dérfor, du kæmper så indædt for dine ideologiske
synspunkter. Du er en af Rune disciple.. )

Lad mig blot sige, at jeg ikke skriver med udgangspunkt i ideernes verden -
men i realiteternes verden.

Jeg har nu forklaret, hvordan tingene hænger sammen. Hvis du vitterligt
kender nogen fra enten den ene eller den anden gruppering, så kan du jo
prøve at tale med dem om netop dette emne. (Lad være med at tro, at en eller
anden knægt med hormon-overarme, der får lov til at løbe omkring og slå folk
ned for rockerne, ved alt om rockernes forhold til indvandrebanderne).
Alternativt kan du tale med dine kilder i politiet.

Jeg formoder, du ligger inde med konkret viden fra enten indvandrerbander,
rockere eller politi, siden du selv mener at vide noget som helst om denne
sag...?

Eller mener du, at du er ekspert, fordi du bor i bydelen og går efter brød
ved den lokale bager..?

/Jan W Nielsen