K750i - kan ikke installere opdatering
Fra : Anders Lund

Dato : 23-07-05 11:22

Hej

Jeg har prøvet at følge vejledningen på ders hjemmeside[0] for at
installere seneste software på min K750i. Men når jeg vil installere
Sony Ericsson Update Service på computeren, går den i stå, lige som at
den skal til at installere softwaren. Den får dog installeret en masse -
men den siger ikke at den er færdig[1].

Er der nogen som har en idé? Jeg har forsøgt at slette temp filer og
opdateret Java - uden held.

[0]
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10242
[1] http://www.andersonline.dk/stuff/seus.png

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ulrich

Dato : 23-07-05 12:01

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men den siger ikke at den er færdig[1].
>
> Er der nogen som har en idé? Jeg har forsøgt at slette temp filer og

- www.mozilla.org/firefox

Du har hentet den specielle USB opdatedriver?

--
Hygge Ulrich

Fra : Anders Lund

Dato : 23-07-05 12:11

Ulrich wrote:
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10242
>
> Du har hentet den specielle USB opdatedriver?

Jeg har gjort som de skrev på siden. Gennemgået de punkter som skal
overholdes for at kunne opdatere. Men problemet ser med ud til at
skyldes at jeg ikke kan installere selve opdaterings programmet.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 27-07-05 15:55

On Sat, 23 Jul 2005 13:10:50 +0200, Anders Lund
<anders@andersonline.dk> wrote:

>Jeg har gjort som de skrev på siden. Gennemgået de punkter som skal
>overholdes for at kunne opdatere. Men problemet ser med ud til at
>skyldes at jeg ikke kan installere selve opdaterings programmet.

Jeg kan se du er glad for Firefox. Jeg måtte fyre på under IE for at
få det til at virke. Den blev selvfølgelig lukket med det samme jeg
var færdig

- Thomas
Blog ... ranting and raving and carrying on.

http://thomas.boelskifte.dk/

Fra : Anders Lund

Dato : 27-07-05 19:18

Thomas Boelskifte wrote:
> Jeg kan se du er glad for Firefox. Jeg måtte fyre på under IE for at
> få det til at virke.

Det fandt jeg også ud af. Men den går stå i selve
installationsprogrammet. Den installere filerne, men skriver aldrig at
det bliver færdig (står bare i punktet copying files). Herefter kommer
jeg ikke vidre. Prøver jeg at gå igennem deres hjemmeside igen med IE,
skal jeg installere programmet igen.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk