Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Arca Swiss - hvor?
Fra : David List

Dato : 22-07-05 23:00

Hvor køber man Arca Swiss eller kompatible stativhoveder her i Danmark?

Med venlig hilsen
David List

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-07-05 23:58

"David List"
> Hvor køber man Arca Swiss eller kompatible stativhoveder her i Danmark?
>
> Med venlig hilsen
> David List

Jeg ville kigge på på Novoflex Classic og deres ArcaSwiss
combatible Q-Base snap system.. Goecker og Photografica
kan vel skaffe det, ellers er www.isarfoto.de tjekkede, fås vidst
også hos technikdirekt.de -max-

Fra : David List

Dato : 23-07-05 08:05

-max- wrote:

> Jeg ville kigge på på Novoflex Classic og deres ArcaSwiss
> combatible Q-Base snap system.. Goecker og Photografica
> kan vel skaffe det, ellers er www.isarfoto.de tjekkede, fås vidst
> også hos technikdirekt.de -max-

Tusind tak for svaret. Isafoto butikken ser rigtig interessant ud. Den
kendte jeg ikke. Technikdirect butikken overvejede jeg slet ikke i denne
sammenhæng. Jeg kigger på det.

Med venlig hilsen
David List

Fra : Thomas Kjær

Dato : 24-07-05 16:13

On 2005-07-22, David List <newsreader@initio.dk> wrote:
> Hvor køber man Arca Swiss eller kompatible stativhoveder her i Danmark?

Jeg koebte mit BH-1 hos Photografica. Jeg spurgte tilfaeldigvis efter
det og et Gitzo G1348 en dag jeg var derinde, og da de havde begge dele
hjemme i butikken gik jeg derfra med et komplet setup. :)

Nu venter jeg saa blot paa at faa et par QR-plates hjem fra RRS[1].

1) Really Right Stuff - <http://reallyrightstuff.com>

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : David List

Dato : 30-07-05 08:57

Thomas Kjær wrote:

> Jeg koebte mit BH-1 hos Photografica.

Det endte jeg så også med (før jeg så dit svar). Tak for svaret.

Med venlig hilsen
David List