EVT OT : Ikon
Fra : thomas K

Dato : 22-07-05 20:15

jeg synes jeg har ledt efter det alle steder. ville bruge ikonet fra windows
som ikon på min log ind but.

hvor kan jeg finde dem.

hvis det ikke er den korrekte ng, undskylder jeg og beder om henvisning

/thomas K

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-07-05 22:11

thomas K wrote:
> jeg synes jeg har ledt efter det alle steder. ville bruge ikonet fra
> windows som ikon på min log ind but.

Har du overvejet, at Microsoft faktisk har ophavsret til det ikon?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 23-07-05 18:39

Erik Ginnerskov skrev:

> Har du overvejet, at Microsoft faktisk har ophavsret til det ikon?

Det har de! og Det koster kassen med mindre man er Microsoft partner og
laver programmer i samarbejde med MS! Så har man adgang til deres
grafiske ressourcer også!

Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-07-05 20:31

Den 22-07-05 21.14 skrev thomas K følgende:
> jeg synes jeg har ledt efter det alle steder. ville bruge ikonet fra windows
> som ikon på min log ind but.

Hvad er en log in but?

> hvor kan jeg finde dem.

http://www.microsoft.com/presspass/gallery.mspx

Men der er strenge krav til, hvordan de forskellige ikoner må bruges.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : thomas K

Dato : 24-07-05 12:15

> Hvad er en log in but?

en fejlskreven måde at hentyde til en log ind botton

> http://www.microsoft.com/presspass/gallery.mspx
>
> Men der er strenge krav til, hvordan de forskellige ikoner må bruges.

ja nu da i siger det... havde jeg faktisk slet ikke inde i mine
overvejelser, tak til alle

Thomas