Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Knipserier fra Botanisk Have
Fra : Michael

Dato : 22-07-05 19:15

Hvis I har tid og lyst må I gerne komme med kritik til billederne.
Billederne er taget med Nikon D50 som jeg købte i sidste uge.

Link:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=165805

Mvh.

Michael

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-07-05 20:18

Michael wrote:

> Hvis I har tid og lyst må I gerne komme med kritik til billederne.
> Billederne er taget med Nikon D50 som jeg købte i sidste uge.

Tja... det er vel nogle udemærkede test-knipserier, som viser, at
dit kamera virker, så nu kan du roligt drage ud og lave nogle
rigtige se-værdige billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael

Dato : 22-07-05 20:32

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Tja... det er vel nogle udemærkede test-knipserier, som viser, at dit
> kamera virker, så nu kan du roligt drage ud og lave nogle rigtige
> se-værdige billeder...

Hej Niels

Tak for interessen. Jeg synes det er meget sværre at finde det seværdige
motiv

Mvh.

Michael

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 23-07-05 08:52

On Fri, 22 Jul 2005 21:32:12 +0200, Michael wrote:

> Hej Niels
>
> Tak for interessen. Jeg synes det er meget sværre at finde det seværdige
> motiv
>
> Mvh.
>
> Michael

Det er ikke så svært at finde et interessant og seværdigt motiv, det svære
er at gøre det interessant og seværdigt for andre end en selv.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu prøver Canon Eos 20D på livet løs - dejligt

Fra : Frandsen

Dato : 25-07-05 12:52

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis I har tid og lyst må I gerne komme med kritik til billederne.
> Billederne er taget med Nikon D50 som jeg købte i sidste uge.
>
> Link:
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=165805

Øv. Endnu et sted som blæser billederne op i fuldskærm.

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 25-07-05 13:01

"Michael" skrev
> Hvis I har tid og lyst må I gerne komme med kritik til billederne.
> Billederne er taget med Nikon D50 som jeg købte i sidste uge.

> [...]

Lige et spørgsmål: Har du efterbehandlet billederne?

Mvh. Hans

Fra : Michael

Dato : 25-07-05 13:28

Hans J. Jensen wrote:

> Lige et spørgsmål: Har du efterbehandlet billederne?
>
> Mvh. Hans

Hej Hans

Jeg har justeret farverne og tilføjet lidt USM i PS elements.

Mvh. Michael

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 26-07-05 07:28

"Michael" skrev

> Hej Hans
>
> Jeg har justeret farverne og tilføjet lidt USM i PS elements.
>
> Mvh. Michael

USM = skarphed ?

Mvh. Hans

Fra : Michael