Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
350d hvor ?
Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 17:43

Jeg starter med at undskylde, hvis dette ikke er den rigtige gruppe, og hvis
spørgsmålet har været besvaret 100 gange før!

Hvor er det billigst at købe en ny 350d.

Jeg kan selv finde ud af at bruge edbpriser.dk - men er der evt.
alternativer hvor det er endnu billigere ?

Hilsen

Palle Johansen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 22-07-05 18:48

Palle Johansen wrote in Message-ID:
<42e12201$0$35635$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Jeg kan selv finde ud af at bruge edbpriser.dk - men er der evt.
> alternativer hvor det er endnu billigere ?

Tyskland.

Prøv at søge på eks. <http://www.idealo.de>

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>

Fra : [HCS] 4000

Dato : 22-07-05 20:39

Bingo Foto har lige haft et knaldgodt tilbud med kamera 17-55mm, 55-200mm
objektiver, samt batterigreb til 8500 kr.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Kim

Dato : 23-07-05 12:19

> [...]
>
> Jeg kan selv finde ud af at bruge edbpriser.dk - men er der evt.
> alternativer hvor det er endnu billigere ?

Har købt hos kamerashop.dk for lige under 6000,-

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 23-07-05 12:42

"Kim" <kimsoeby@msn.com> wrote in message

SNIP

> Har købt hos kamerashop.dk for lige under 6000,-

kun for huset så ikke?

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke